/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F69%2F6dd8831432dbcc58cfe1d04743b61186.jpg)
ALVIVA GROUP запускає перший власний експортний бренд Alviva
ALVIVA GROUP, провідний гравець харчової промисловості України, презентувала свій перший експортний бренд Alviva на міжнародній виставці Anuga 2025. Виставка, що є найбільшою та найвпливовішою світовою платформою для зустрічі виробників харчових продуктів і напоїв, проходила з 4 по 8 жовтня 2025 року в німецькому Кельні.
Запуск бренду Alviva є логічним послідовним кроком у реалізації стратегії групи, спрямованої на системне розширення обсягів, географії експорту та диверсифікації експортного асортименту.
На сьогодні асортиментний ряд нового мультикатегорійного бренду включає 33 види продукції у 7 категоріях: вафлі, затяжне і цукрове печиво, круасани, пряники, сендвічний і тостовий хліб, а також снеки. Асортимент бренду сфокусований на форматах, пакуванні та смаках, що мають стабільний попит у Європі та світі. Портфель бренду постійно поповнюватиметься новинками, які відповідають сучасним споживчим трендам, та буде розширений до 100 позицій у 9 категоріях.
Продукція бренду виробляється на 9 виробничих майданчиках групи в Києві, Київській та Полтавській областях. Всі підприємства відповідають міжнародним стандартам ISO та HACCP.
"Наша ключова мета — нарощування експорту готових продуктів. Протягом 5 років ми плануємо довести частку експорту до 25% від загального обсягу виробництва. Адже експорт готової продукції не лише диверсифікує бізнес, але й генерує валютну виручку, що дозволяє інвестувати в модернізацію, автоматизацію та інновації. Це ключ до стійкого розвитку ALVIVA GROUP", — розповів Олександр Варавка, голова Наглядової ради ALVIVA GROUP.
"Створення єдиного експортного бренду Alviva дозволить нам ефективніше представляти наш різноманітний асортимент на міжнародних ринках, зміцнюючи позицію групи як надійного постачальника якісної готової продукції з України.”
Протягом 2 років ALVIVA GROUP демонструє позитивну експортну динаміку, підтверджуючи високу конкурентоспроможність української продукції. У 2024 році група експортувала понад 3000 тонн продукції. А лише за 7 місяців поточного року обсяг експорту продуктів бренду КИЇВХЛІБ склав понад 2000 тонн, що на 33% більше, ніж за аналогічний період минулого року.
Продукція групи вже добре відома споживачам із понад 30 країн світу та представлена як в етнічних магазинах, так і в провідних європейських торговельних мережах: Lidl, Maxima, RIMI, Kaufland, Globus, NORFA, Żabka, Linella, №1, Bonus тощо.