/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F15%2Ffd3dd9439f92a9c39b564c9c607241d4.jpg)
General Motors визнає необхідність запозичити у китайців ключовий аспект
Автомобільна галузь увійшла в нову фазу, де старі ієрархії більше не гарантують домінування. Минули ті часи, коли автовиробники з довгою історією могли ігнорувати нових конкурентів з Китаю.Тепер компанія General Motors розуміє, що їй потрібно рухатися швидше і мислити гостріше, щоб встигати за китайськими електромобільними гігантами. Згідно зі словами її президента, це означає створення нових моделей зі швидкістю, яка колись здавалася б неможливою.У середньому, нова модель від китайського бренду електромобілів має типовий цикл розробки від 22 до 28 місяців, що значно швидше за 32-48 місяців у західних автовиробників. Президент GM Марк Ройсс визнає, що швидкість нових конкурентів – це те, з чим вони повинні врівнятися.Ройсс зазначив, що китайські бренди часто використовують одну базу постачальників і можуть швидко впроваджувати інновації, що допомагає скоротити час розробки. Однак він визнав, що цим автовиробникам може бути важко заробляти гроші, якщо вони також не продають акумулятори.GM – далеко не єдиний автовиробник, якому потрібно прискорити терміни розробки. Минулого місяця Audi заявила, що йде “китайською швидкістю” з розробкою наступного покоління TT, маючи на меті запустити його всього через 30 місяців після затвердження проекту.