/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F15%2F2f75ba4b04593d41943bb012c57dd442.jpg)
У Мічигані володіння електромобілем стало ще дорожчим
Через тарифи, інфляцію та скасування податкових пільг на чисті транспортні засоби перехід на електромобілі стає все дорожчим. Мічиган додатково вводить підвищені збори для фінансування дорожніх робіт, оскільки навіть значні податки на маріхуану виявилися недостатніми.Деталі реформ досить заплутані: згідно з повідомленнями MLive, Мічиган нещодавно вирішив скасувати податок з продажу на пальне та запровадити підвищений акциз на паливо. Це зростання еквівалентне скасованому податку, тому вони взаємно компенсуються. Такий непрямий підхід дозволить спрямувати додаткові кошти на ремонт доріг штату.Однак існують інші наслідки: Таким чином, водії звичайних автомобілів з ДВЗ платитимуть як раніше, тоді як власники екологічного транспорту зіткнуться з підвищеними платежами.Це означає, що реєстрація електромобіля тепер коштуватиме водіям Мічигану додатково 100 доларів щорічно, що збільшує загальний збір до 260 доларів понад звичайну вартість реєстрації. Аналогічно, збір за електричні вантажівки, ймовірно, зросте до 360 доларів.Організація зазначила, що навіть до підвищення зборів власники EV у Мічигані вже платили приблизно на 20 доларів більше державних податків, ніж власники автомобілів з ДВЗ. Також вони наголосили, що електромобілі зазвичай проїжджають на 4500 миль (7242 км) менше щороку, ніж автомобілі з ДВЗ, тому власники “платять більше за дороги, якими менше користуються”.