MY.UAНовини
Денис Козлітін: Усі доходи будемо інвестувати у розвиток онлайн-радіо. Але нас і надалі цікавить частота у Львові
Денис Козлітін: Усі доходи будемо інвестувати у розвиток онлайн-радіо. Але нас і надалі цікавить частота у Львові

Денис Козлітін: Усі доходи будемо інвестувати у розвиток онлайн-радіо. Але нас і надалі цікавить частота у Львові

Власник холдингу «Розвиток» (радіостанції «П’ятниця» й «Авторадіо») — про запуск нових онлайн-радіостанцій, вихід із «Радіокомітету», кооперацію для продажу реклами та падіння ринку.

«Детектор медіа» продовжує серію матеріалів про те, як зараз вимірюють аудиторію та продають рекламу найбільші радійні холдинги. Ми вже розповідали про «Тавр» і Суспільне. Тепер «ДМ» поспілкувався з Денисом Козлітіним, власником холдингу «Розвиток», куди входять радіостанції «П’ятниця» й «Авторадіо».

— Денисе, як завершилася реструктуризація вашого медійного холдингу «Розвиток»? Що змінилося? Можливо, у вас з’явилися нові медіа чи нові напрямки?

— Реструктуризація відбулася для того, щоб від’єднати медійні активи від решти моїх бізнесів (промисловість, сфера нерухомості). Я це зробив для більш зрозумілого управління та щоб менеджмент медіа краще розумів вимоги та мету роботи. Ті активи, в яких ми не бачили перспективи, ми не передавали. Наприклад, канал «Центральний» — ми вже віддали всі ліцензії й зараз відбувається ліквідація юридичної особи. Усі радійні активи залишилися. Це «П’ятниця» й «Авторадіо», які мовлять у ФМ-діапазоні. Також цього року ми придбали ще дві торгові марки Lounge FM, NRJ для створення саме онлайн-радіо. Для них ми не плануємо купувати передавачі та брати участь у конкурсах.

— У кого ви купили ці торгові марки?

— У колишнього менеджменту УМХ. Вони не були серед заарештованих активів. Тому менеджмент міг їх продавати. Кілька разів вони пропонували, але мені було нецікаво. А цього року, коли я побачив зростання онлайн-споживання, то повернувся до цього питання. До того ж, третій рік війни вплинув і на падіння цін.

— Але ж ви могли запустити онлайн-радіо з новою назвою. Невже ці бренди мають свою аудиторію?

— Чому ми взяли саме ці марки? Не можу конкретно відповісти вам на це питання. Бо наразі ми лише починаємо цей проєкт. Але я маю досвід запуску «Авторадіо», коли саме бренд дозволив нам на рік увійти в топ радіостанцій України. Змогли б ми це зробити з якимись найменуваннями, яких ніхто не знає? Ні, не змогли б. Ми побачили тенденцію, що впізнаваний бренд працює і повертає своїх прихильників навіть після паузи.

Lounge FM, NRJ — це вузькопрофільні радіостанції. Чому ми йдемо з загального формату? Тому що ми вважаємо, що майбутнє — за диджиталом, і нам потрібна молодша аудиторія. Поколінню молодих хлопців і дівчат цікава музика лаундж та енерджі. І вони якраз не знають, що таке FM-приймач, і ніколи його собі не придбають. Саме для такої аудиторії ми й розвиватимемо ці проєкти.

Також у нас є ще два онлайн-проєкти: це плеєр Radioclub та онлайн-портал Big Kyiv. Мені було цікаво спробувати себе в диджиталі. Після того як ми попрацювали з цими проєктами, я почав змінювати стратегічне фокусування. Коли ми купили Big Kyiv, його аудиторія була 250—300 тисяч індивідуальних відвідувачів, а після того, як ми рік попрацювали з цим порталом, аудиторія зросла до 1 200 000 користувачів. Зростання учетверо. Завдяки чому? Так, ми інвестували в технологію, змінили сайт, інвестували в людей. Фокус видання — регіональні новини про Київ. Але я не сподівався, що регіональне видання матиме таку аудиторію, навіть не маючи великої частки ексклюзивного продукту та гострих розслідувань. У нас є ексклюзивні новини з сектора будівництва, але ми поширюємо й резонансні публікації інших. Тому таке зростання аудиторії мене здивувало.

— Завдяки чому воно відбулося?

— Люди просто йдуть в інтернет. Мобільні телефони з’явилися не так давно, але зараз людина не уявляє свого життя без смартфона. І мобільні оператори пристосувались і продають уже не послугу мобільного зв’язку, а доступ до інтернету. Так само трансформується і телебачення. У 2012 році був конкурс «Зеонбуду» на першу цифру. Ліцензія коштувала 25—35 мільйонів, ще 100 мільйонів доларів люди інвестували у побудову мережі. Через п’ять років вартість ліцензій впала, але все одно лишалася на рівні мільйонів. Але з’явився YouTube, зросла роль супутника. І що ми маємо зараз після нового закону «Про медіа»? Приходь, реєструйся і мов у ОТТ, на супутнику, в інтернеті. Кому зараз потрібна ліцензія «Зеонбуду»? Навіщо щомісяця платити 1,4 млн грн для доставлення сигналу, який дивляться люди старшого віку у містах із 50 тис. жителів, які навіть не міряються офіційними дослідженнями? Якщо йдеться про бізнес, а не політику, то така ліцензія зараз не потрібна.

Можу сказати, що вся наша аудиторія — це п’ять мільйонів користувачів у місяць. 2,5 млн — це слухачі наших ФМ-станцій, а інше — це онлайн. І виходить, що у такі проєкти як «Авто» ми багато інвестували, купували передавачі, брали участь у конкурсах тощо. Але те, у що ми не інвестували — аудиторія в диджиталі — зростає значно швидше.

А що приносить вам більший прибуток — онлайн чи ФМ?

— Поки що ФМ.

— Зараз ваш холдинг прибутковий?

— Холдинг за результатами 2024 року повністю покриває операційні витрати з точки зору людей, вартості сигналу й усього іншого. Але не покриває капітальних витрат. Тому для подовження ліцензії «П’ятниці» — це 7 мільйонів гривень — було акціонерне кредитне інвестування. Результати роботи нашого холдингу могли бути ще кращими, якби не заборона бетингу в Україні. У 2024 році ми припинили цю рекламу. Для нас це була втрата десь близько 30% доходів.

Ми якось згадували з менеджментом, що на ринку радіо раз на десять років щось забороняють. Спочатку алкоголь, потім тютюн, потім медикаменти, зараз — бетинг. Я не бачу, які рекламодавці можуть його замінити та хто ще може прийти з такими бюджетами. І я говорю саме про бетинг — ставки на спорт, не про онлайн-казино. Сподіваюся, що в цьому напрямку будуть послаблення. Бо у цих умовах можливе лише падіння ринку.

— Ваші конкуренти — «Тавр» і «Люкс» — прогнозують зростання радіоринку на 15—20%.

— Я ставлюся до конкурентів з повагою, вони системні професійні люди. Але маю протилежну точку зору. Я бачу, що ринок падає. Можливо, хтось боїться це визнавати, але така правда важлива для того, щоб приймати правильні управлінські рішення. Наприклад, ми не подалися на нові конкурси Нацради, бо ми закрили всі капітальні інвестиції на ФМ-мовлення. Тому що ми бачимо падіння ринку та зростання аудиторії в онлайні.

— Ви кажете, що ваш холдинг самоокупний, найбільші доходи приносять ФМ-станції. Яка частка онлайну?

— Дохідність онлайн-сегмента — на рівні 20%, тобто 1/5 від доходів групи. Але ми прогнозуємо зростання аудиторії та потенціалу онлайн. Тому ми будемо інвестувати у цей напрямок.

— Після падіння ринку чи були скорочення людей, інвестицій, планів?

— Людей не скорочували, бо це останнє, що можна зробити. Працівників намагаємося тримати, тому що їх дуже мало залишилося. Війна, люди виїхали, бачать себе в чомусь іншому… 10—15 спеціалістів ми готові взяти завжди. Але їх просто немає. І нічого не зміниться навіть після війни. Ті, хто виїхав, не повернуться, ті, хто отримав фах у війську, не підуть працювати на завод чи радіо. Тому зараз велика конкуренція за людей. Наприклад, радіо «Чемпіон» переманило в нас кількох спеціалістів. Але я до цього нормально ставлюся, бо зарплати в нас погоджені, а якщо людина може заробити в іншому місці більше, то тиснемо руки й бажаємо удачі. І дуже радіємо, коли люди до нас вертаються.

— Ті, хто пішов на «Чемпіон», до вас ще не повернулися?

— Ні. У них усе добре. Це цікавий проєкт, у них є фінансування, стратегія, розуміння.

— Тільки цей проєкт монетизувати неможливо.

— Неможливо. Як я розумію, така мета перед ними не стояла. Але ми спілкувалися щодо можливості спільного продажу реклами. Вони розглядають різні можливості, зокрема й продаж реклами. Бо зараз її в них в ефірі немає. Вони питали, чи можемо ми продаватися разом. Ми до цього готові.

— Денисе, тобто ви не подавалися на нові конкурси ФМ-мовлення на Миколаїв, Полтаву, Черкаси, Кривий Ріг, Чернівці, бо змінили свою стратегічну мету?

— Так, це моє таке рішення. Можливо, я не маю рації, час покаже. Але в моєму розумінні ринок онлайн-споживання зростає швидше, ніж ми розміщуємо передавачі. Бо що відбувається після конкурсу: заплатили ліцензійний збір, купили передавач, обслуговуємо його. Держава на цьому заробила, інші теж. Але скільки я отримав аудиторії всіма цими діями?

— А як же Львів, де ви хотіли мали мовлення? Він досі недоступний?

— Те, що продається на ринку, дуже дорого коштує. А на конкурсах на це місто ми не здобули ліцензії.

— То ви зараз хочете розвивати в онлайні лише Lounge FM, NRJ — чи мати цілу групу нішевих радіостанцій?

— Лише ці дві. Також розвиватимемо в онлайні «Авторадіо» та «П’ятницю». Майбутнє — за контентом, не за кількістю частот і якістю ФМ-покриття. І я бачу, що аудиторія відгукується на наші спецпроєкти. Наприклад, у нас виходив марафон «Біжи з Авторадіо» та проєкт «Від поваги до безпеки», де можна було скласти тест на знання ПДР. І ми бачили, що слухання зростає. Тому ми робитимемо з Lounge FM, NRJ повноцінні онлайн-радіостанції з ведучими та якісним контентом. І подивимося, що з цього вийде.

— А зараз як рекламодавці взагалі ставиться до онлайн-радіо?

— Але ж сьогодні ще немає повноцінного онлайн-проєкту, який за рівнем співмірний із провідними ФМ-станціями. Ми ж ще навіть їх не запустили насправді.

А як ви бачите їхню дистрибуцію в інтернеті? Звісно, окрім вашого медіаплеєра.

— У нас є попередні домовленості з радіоплеєром «Тавра», Megogo, «Київстар ТВ», Sweet.tv.

— Попри те, що ви конкуруєте з «Тавром», ваші радіостанції виходять на їхньому медіаплеєрі?

— У нас була пакетна домовленість, що всі наші радіостанції розміщуються на їхньому медіаплеєрі, а всі їхні — на нашому. У нас із конкурентами стосунки взаємної поваги. Я до них ставлюся як до системних професійних людей, які роблять класний продукт.

— А чи знаєте ви, яка аудиторія на ОТТ слухає аудіо?

— Знаємо лише загальну кількість підписників. Своїми дослідженнями вони з ринком не діляться. Але наша ідея — бути присутніми на всіх платформах.

— Яку аудиторію має ваш радіоплеєр?

— 560 тисяч на місяць. Це саме ексклюзивні споживачі. І я прогнозую значне зростання аудиторії саме онлайну.

— Контент для Lounge FM, NRJ робитиме ваша команда чи ви шукатимете людей?

— Спершу почне робити команда «П’ятниці» та «Авторадіо». Усі доходи, який заробить медіахолдинг, будемо інвестувати у розвиток онлайн-радіо. Але з одним винятком. Нас і надалі цікавить частота у Львові. І якщо вона продаватиметься за адекватну ціну або на неї буде оголошений конкурс, ми братимемо у цьому участь.

— Поговорімо детальніше про радіодослідження. Скажіть, чому ви не берете зараз участь в індустріальних дослідженнях «Радіокомітету» та не інвестуєте в них? І чи ви є досі учасником «Радіокомітету»?

— Після вторгнення, звісно, дослідження припинилися. Але влітку 2022 року ми зустрічалися з Ігорем Чернишовим і вирішили відновлювати дослідження через «Радіокомітет». Саме в межах цієї управлінської домовленості «П’ятниця» та «Авторадіо» почали у 2023 році інвестувати у дослідження «Радіокомітету». Навіть попри те, що у нас виникли запитання до методології. Коли ми домовлялися, я в них не занурювався і в мене не вистачало професійних навичок. Але потім на зустрічах Андрій Таранов із Суспільного мене переконав у тому, що телефонні опитування, на основі яких досліджує аудиторію «Радіокомітет», не дають жодних об’єктивних результатів. Тому що люди в країні в стані війни не можуть спілкуватися телефоном із незрозумілими людьми 40—50 хвилин.

Окрім методології, питання у нас виникли до вибірки. Вона звузилася до міст із населенням понад 50 тисяч. Чому? Бо зараз мало грошей на дослідження тощо. Але «П’ятниця» — це радіо, яке активно слухають у сільській місцевості, так само як і радіо Суспільного. Суспільне тоді не пішло у ці дослідження, а ми пішли через те, що мали управлінську домовленість. Далі відбулися дві хвилі досліджень. Між якими була перерва 2—3 тижні. Ми отримали ці результати.

— «П’ятниця» була на п’ятому місці.

— «П’ятниця» на п’ятому. «Авторадіо» взагалі немає. Окей, «П’ятниця» могла впасти з третього на п’яте місце, всяке буває. Але для того, щоб ми могли це якось виправити й правильно прийняти управлінське рішення, ми мали зрозуміти, чому це відбулося. Гаразд, це, можливо, через те, що повністю зникли російськомовні пісні українських виконавців. Але за три тижні ми отримуємо результати нової хвилі  досліджень — і «П’ятниця» вже на дев’ятому місці! А що такого могло статися за ці три тижні? Це нас просто добило. Ми попросили у дослідника Kantar первинну інформацію, самі опитування, щоб зрозуміти, що відбувається, і перевірити. Три місяці ми їх не могли отримати. Тоді я сказав, що участь у цьому ми брати не будемо.

Менеджмент радіостанцій мене одразу відмовляв від інвестицій у дослідження, коли дізнався, що вони охоплюватимуть лише міста 50 тис.+, але я наполіг. А тепер що ми бачимо? Неможливість перевірити результати. Бо чому «Авторадіо» взагалі немає ніде, куди воно поділося? При цьому ми бачимо два протилежні випадки падіння «Шлягера» на 14 місце після зміни формату і підйому на 4 місце радіо «Байрактар», яке створилося на основі «Русского радио». І перевірити ці всі результати ми не можемо, бо у відповідь — тиша.

— Скажіть, які кошти ви вкладали у дослідження «Радіокомітету»?

— Я пам’ятаю, для кожної радіостанції воно коштувало близько 400 тисяч гривень. Ось такий масштаб.

— Для кожної хвилі?

— Ні, це дві хвилі. Тобто це десь до мільйона гривень вартувало нам.

— Членом «Радіокомітету» ви залишилися?

— Ні, ми вийшли. Після такого ставлення ми просто пішли. Це ж не питання, подобається нам рейтинг чи ні. Ми хочемо зрозуміти, як усе насправді, щоб приймати рішення.

Далі ми об’єдналися з СМ, яке робить дослідження «Медіатрек» разом з Info Sapiens. За грантові кошти. Ми інвестували у дослідження, щоб його розширити саме у сфері радіо. Понад те, якщо чесно, інвестиції в радіодослідження Суспільного для нашої медіагрупи є більшими, ніж у дослідження «Радіокомітету». Тому, коли хтось каже, що в них, напевно, немає грошей для того, щоб заплатити, а якісь регіональні компанії щось там платять, то це відверта неправда. Можливо, вона комусь зручна. Але ми пішли тому, що не мали можливості перевірити результат.

— Дослідження СМ повністю відповідає вашим потребам?

— Ні. Але що ми маємо: онлайн-опитування, 4 тисячі респондентів, вибірка — вся Україна. З цього дослідження ми найперше дізналися про те, хто і як споживає радіо та які медіа зараз мають найбільшу аудиторію. На першому місці — месенджери, далі — соцмережі, ютуб, телеграм, лише потім новинні сайти, телебачення тощо. Радіо має тижневе охоплення 51%.

Хто наш слухач? 52% — чоловіки, 48% — жінки, 61% — мають авто. На першому місці — «Хіт ФМ», «Люкс ФМ», «Наше радіо». «Авторадіо» на четвертому місці, «П’ятниця» — на п’ятому. 65% слухають радіо через приймач, 54% — онлайн. При цьому смартфон — 53%. А це дуже важливо розуміти, щоб приймати рішення.

— Як рекламодавці ставляться до дослідження суспільного мовника? На ринку є індустріальні дослідження, є дослідження Суспільного — чи не створює проблему відсутність єдиної валюти?

— Ми продаємо рекламодавцям нашу аудиторію. А це вимірюється успіхом рекламної кампанії. Якщо ми якимись цифрами вводимо клієнта в оману, то він до нас більше не повернеться. А на сьогодні, на мою думку, дослідження «Радіокомітету» вже не є фундаментом достовірної інформації. Методологія не відповідає часу та реаліям. Деякі рекламодавці принципово перейшли від традиційних медіа у диджитал (сайти, телеграм-канали, соцмережі).

— Зараз змагаються не лише за охоплення, а й за увагу. А її онлайн-медіа мають менше. Чи важлива вашим рекламодавцям увага?

— Дійсно, уваги в онлайну менше. Але у різних медіа різна аудиторія. Тому важливо, для якого споживача рекламують послуги. Якщо рекламодавцю потрібне максимальне охоплення, він обирає одні канали, якщо фокус на певну аудиторію — інші. І наш комерційний відділ зараз орієнтується на індивідуальний підхід до кожного клієнта. Ми чесно кажемо, що не можемо конкурувати з «Мегаальянсом» («Тавр» і «Люкс») за охопленням ринку. У них — 60—65%. Ми — лише 20—25%. Чи конкуренти ми з точки зору охоплення? Ні. Але ми можемо конкурувати з точки зору лояльності, більшої уваги до клієнта, якихось індивідуальних програм. У нас були проєкти з соціальною складовою, в яких були зацікавлені спонсори (страхова компанія, медичні препарати тощо). І клієнти залишилися задоволені.

— Чи не хотіли б ви об’єднатися з іншими учасниками ринку для спільного продажу і таким чином створити альтернативу «Мегаальянсу»?

— З ким?

З Суспільним, із BRG, з новими гравцями (наприклад, «Ми — Україна», «Чемпіон» ви вже згадували).

— З Суспільним ми готові об’єднуватись завжди, але вони продають себе самі, бо в них досить розгалужена структура управління. BRG? Дві легенди радіоринку — Анатолій Людвигович (Євтухов, власник Business Radio Group — «ДМ») та Андрій Карпій (власник радіостанцій «Перець ФМ», Best FM, «Стильне радіо» — «ДМ») об’єднались і продаються разом. Вони люди однієї епохи, я ставлюся до них із великою повагою, але ми маємо різні підходи до бізнесу. Це як два різні організми. Найближчий до нашого підходу «Люкс», бо вони йдуть туди ж, куди й ми. Але вони працюють із «Тавром». Радіо «Ми — Україна» ми вже продаємо.

— Чи популярна зараз політика ексклюзивів?

— У нас такого немає. У «Мегаальянсі», як я розумію, є певна дисконтна програма. Вони пропонують меншу за нашу вартість реклами завдяки своєму більшому охопленню. Бо в них дев’ять радіостанцій, а у нас три. У клієнта є певний бюджет, умовно мільйон гривень. Він більше не заплатить. Тобто він заплатить або нам, або «Мегаальянсу». І вирішує, яка аудиторія йому більше потрібна.

— Як ви вимірюєте ефективність рекламних кампаній?

— Ми зробили сайт, який називається «Радіотест», для того, щоб під кожного клієнта робити певні опитування онлайн із певними фокус-групами. А ефективність завжди вимірюється у продажах. І одні й ті самі рекламодавці з різними запитами можуть іти й до нас, і до конкурентів. Дуже багато кампаній, коли, наприклад, певна продукція має своє фокусування. І що ми робимо? Наприклад, даємо їм «П’ятницю» і «Люкс» як певну пакетну пропозицію.

— Разом із «Люксом»?

— Є такі контракти. Їх небагато.

— Зараз деякі медіагрупи, за неофіційною інформацією, лобіюють послаблення обмежень для реклами алкоголю. На вашу думку, як це може вплинути на бюджети на радіо?

— Я не думаю, що це додасть нам суттєвих грошей. А от повернення бетингу багато б дало. Так само як і послаблення регулювання на ринку медичних препаратів. Бетинг міг би додати 30%, фарма — ще 15%. Це на мою думку. А що може дати реклама алкоголю? Я, власне, не вживаю ні алкоголю, ні тютюну. А от спортом цікавлюсь. І ставки на спорт (не реклама казино) є європейською практикою. Бо спад економіки зараз нівелює будь-які менеджерські рішення.

— Денисе, медійний бізнес досі у фокусі вашої уваги? Ви не плануєте від нього відмовлятися чи продавати?

— Ми ж із вами досі зустрічаємося раз на два роки — і є про що говорити. Тобто за останній час не було жодної пропозиції щодо купівлі активів. Ми працюємо у нуль, покриваємо свої витрати. Мені здається, що у порівнянні з іншими у нас усе не так уже й погано. Війна триває, але наш вибір — лишатися і працювати у своїй країні. І в нас набагато більше моральних прав встояти, ніж у ворога. Тому зараз нашій країні просто треба протриматися, максимально берегти ресурси й людей. Потім буде краще.

 

LIKED THE ARTICLE?
СПОДОБАЛАСЯ СТАТТЯ?
Help us do more for you!
Допоможіть нам зробити для вас більше!
Команда «Детектора медіа» понад 20 років виконує роль watchdog'a українських медіа. Ми аналізуємо якість контенту і спонукаємо медіагравців дотримуватися професійних та етичних стандартів. Щоб інформація, яку отримуєте ви, була правдивою та повною.

До 22-річчя з дня народження видання ми відновлюємо нашу Спільноту! Це коло активних людей, які хочуть та можуть фінансово підтримати наше видання, долучитися до генерування спільних ідей та отримувати більше ексклюзивної інформації про стан справ в українських медіа.

Мабуть, ще ніколи якісна журналістика не була такою важливою, як сьогодні.
Долучитись
Поділитися
Поділитися сюжетом
Джерело матеріала
Згадувані персони
У Києві на виставці покажуть український павільйон з EXPO 2025
УкраинФорм
2025-10-24T23:21:28Z
Їх дивились після школи: 3 культові мультсеріали, які обожнювали мільйони
24tv
2025-10-24T22:33:33Z
ТРІО «ГОНТА» - "Тризуб – то воля!" – 4 місце чарту FM-TV минулого тижня.
FM-TV
2025-10-24T22:18:41Z
Прийшла нагадати про себе: у проєкті "Холостяк" взяла участь знайома Тараса Цимбалюка
24tv
2025-10-24T21:28:07Z
"Холостяк" з Тарасом Цимбалюком: що відомо про учасниць проєкту
24tv
2025-10-24T21:06:32Z
3 найкращі фантастичні фільми 2025 року, які захоплюють з перших хвилин
24tv
2025-10-24T21:03:54Z
Мій прекрасний: Марина Боржемська заінтригувала фото з чоловіком
GlavRed
2025-10-24T20:27:06Z
Мені важко тут бути, – інспекторка ДСНС покинула проєкт "Холостяк" за власним бажанням
24tv
2025-10-24T20:06:07Z
Не можу прийняти: Мурік із Green Grey заговорив про смерть Дизеля
GlavRed
2025-10-24T19:27:49Z
У РФ зупинив роботу четвертий за величиною нафтопереробний завод – Reuters
ГЛАВКОМ NET
2025-10-24T23:06:15Z
Аграрії Донеччини обмолотили зернові на площі понад 68 тисяч гектарів
УкраинФорм
2025-10-24T22:30:28Z
Вартість акцій «Роснефти» і «Лукойла» впала на $5,2 мільярда після санкцій США
УкраинФорм
2025-10-24T22:21:35Z
У Росії знижується виробництво цивільної продукції - розвідка
УкраинФорм
2025-10-24T22:21:12Z
У морських портах України посилюють безпеку
Хвиля
2025-10-24T21:30:18Z
Цінний продукт в Україні стрімко дешевшає - ціни нетипово летять вниз
GlavRed
2025-10-24T21:28:03Z
Прифронтовим громадам потрібні міжнародні партнери для відбудови житла та інфраструктури - Кім
УкраинФорм
2025-10-24T21:18:14Z
Картки доведеться оновити: ПриватБанк попередив 6 категорій клієнтів
Знай
2025-10-24T20:12:48Z
Трейдери, що продають російську нафту, почали здавати конкурентів під санкції – Bloomberg
ГЛАВКОМ NET
2025-10-24T20:06:18Z
Генсек НАТО заявив, що у Путіна "закінчуються гроші, війська та ідеї"
Украинская правда
2025-10-24T23:27:55Z
«Коаліція охочих» оголосила новий план для України
ГЛАВКОМ NET
2025-10-24T23:24:57Z
Франція готова розгорнути свої війська в Україні вже наступного року - генштаб сухопутних військ
УкраинФорм
2025-10-24T23:06:11Z
Хто змусив Трампа змінити своє ставлення до РФ: у Bloomberg з'ясували
ГЛАВКОМ NET
2025-10-24T22:42:34Z
«Не по понятіям»: дипломат пояснив, чому Путін роздратований новими санкціями США
TSN
2025-10-24T22:33:15Z
Трампа переконали: з'ясувалися деталі введення найжорсткіших санкцій проти РФ
GlavRed
2025-10-24T22:27:09Z
Уперше з 2022 року: у Росії почалися серйозні проблеми
GlavRed
2025-10-24T22:27:08Z
Три ракети HIMARS: росіяни звинувачують ЗСУ у нібито ударі по дамбі Бєлгородського водосховища
Фокус
2025-10-24T22:12:07Z
Австрійський генерал: Українці зруйнували російський міф про «другу армію світу»
УкраинФорм
2025-10-24T21:57:26Z
Вимагали у підприємця $150 тисяч: справу колишніх правоохоронців передали до суду
УкраинФорм
2025-10-24T23:21:28Z
Загибель новобранця в Києві: версії ТЦК і адвоката родини кардинально різняться
ZN UA
2025-10-24T23:12:45Z
Влаштували провокацію: у Львові під час обговорення на студентів напали невідомі, — соцмережі
Фокус
2025-10-24T23:06:32Z
Вночі у Харкові пролунала серія вибухів — ЗМІ
TSN
2025-10-24T22:06:38Z
Вибух на заводі в Копейську: у РФ назвали це НП, але повідомили про 23 загиблих і зниклих безвісти
Фокус
2025-10-24T20:57:44Z
На Одещині втікачі намагалися прорвати кордон та потрапили у ДТП
Фокус
2025-10-24T19:57:49Z
Залишив бюджет без ₴2,35 млн – на Львівщині повідомили про підозру керівнику держпідприємства
Украина Криминальная
2025-10-24T19:54:53Z
Бодікамери не перешкоджають "бусифікації": як ТЦК обходять нові правила
Знай
2025-10-24T19:30:15Z
Підозрюють у зґвалтуванні учнів та зніманні порнографії: на Київщині судитимуть педагога ліцею
24tv
2025-10-24T19:24:31Z
Працевлаштування ветеранів: як конвертувати військовий досвід у цивільну професію
Хвиля
2025-10-24T23:30:44Z
У Міноборони роз’яснили новації з 1 листопада в оформленні та продовженні відстрочок
InternetUA
2025-10-24T23:03:14Z
США направили авіаносець до Південної Америки
ГЛАВКОМ NET
2025-10-24T21:54:54Z
Карпатський університет переходить на дистанційне навчання: що стало причиною
Фокус
2025-10-24T21:36:42Z
Ворог атакує Україну БпЛА: напрямок руху
TSN
2025-10-24T21:36:31Z
Цех "випарувався": ЗМІ показали супутникові знімки з руйнуваннями на заводі "Пластмас" у Росії
24tv
2025-10-24T21:36:24Z
Зброя проти КАБів є, її тестують понад пів року: в Міноборони розкрили деталі
24tv
2025-10-24T21:33:37Z
Дівчина, яка з'явилась на "Холостяку" на даху лімузина, несподівано покинула проєкт
24tv
2025-10-24T21:21:14Z
День ангела 25 жовтня: кого та як вітати з іменинами
TSN
2025-10-24T21:18:18Z
У Львівському «Охматдиті» провели унікальні операції дітям із використанням 3D-імплантів
УкраинФорм
2025-10-24T20:21:23Z
Жодного запаху з раковин: простий лайфхак із лимоном і содою творить дива
GlavRed
2025-10-24T18:27:19Z
Коли в лісах України росте найбільше грибів
24tv
2025-10-24T17:30:55Z
Де найлегше заразитися супербактеріями? Дослідження виявило країни
ГЛАВКОМ NET
2025-10-24T17:12:33Z
Правильне харчування після операцій: що їсти для швидшого відновлення
iPress
2025-10-24T17:09:03Z
Вчені пояснили, які продукти допомагають підтримувати здорові судини
ГЛАВКОМ NET
2025-10-24T16:03:41Z
Названо неочевидний провісник інсульту
TSN
2025-10-24T13:15:03Z
Ось що станеться з вашим тілом, якщо їсти яблука щодня
TSN
2025-10-24T12:51:35Z
В уряді Німеччини б'ють на сполох через поширення пташиного грипу
Европейская правда
2025-10-24T12:24:45Z
Unplugged просить 3000 доларів за виправлення несправності, про яку більшість власників Cybertruck навіть не здогадувалися
Топ Жир
2025-10-24T22:27:59Z
Ferrari рекомендує шістьом клієнтам припинити експлуатацію своїх дорогих спорткарів
Топ Жир
2025-10-24T21:42:27Z
Ще один спортивний автомобіль на бензині зникає, щоб з’явився електричний
Топ Жир
2025-10-24T21:12:13Z
Tesla скорочує продажі другий рік поспіль: у чому причина
ГЛАВКОМ NET
2025-10-24T20:21:36Z
Lucid вимагає тисячі доларів за орендні збори через подряпини та втрачений ключ
Топ Жир
2025-10-24T19:57:22Z
Які авто 2025 року краще не купувати: рейтинг
ГЛАВКОМ NET
2025-10-24T19:30:05Z
Як зігрітися в машині у сильний мороз: водіям підказали "дідівський" трюк із хомутом
Хвиля
2025-10-24T19:21:52Z
Новий Prelude розганяється до 100 км/год за 7,2 секунди з функцією Launch Control, але все одно поступається Civic
Топ Жир
2025-10-24T19:12:00Z
Навіть Форд втомився від власних відкликань і, можливо, має запасний план щодо камер
Топ Жир
2025-10-24T18:27:43Z
Росія атакувала безпілотниками передмістя Харкова
ГЛАВКОМ NET
2025-10-24T23:09:47Z
На блокпостах Криму російські військові відливають у водіїв бензин - «Жовта стрічка»
УкраинФорм
2025-10-24T22:48:16Z
Передмістя Харкова під масованим ударом дронів: пролунало майже півтора десятки вибухів
ZN UA
2025-10-24T22:18:54Z
Війна, день 1339. Українські військові зачистили Торське на Лиманському напрямку, Одещину вперше обстріляли КАБами, Китай зупинив морські закупівлі російської нафти, найближчими днями Україна отримає від Франції нову партію винищувачів Mirage
Football.ua
2025-10-24T22:04:06Z
Коригував удари по ЗСУ та енергетиці: російського агента засудили на 15 років
УкраинФорм
2025-10-24T21:18:42Z
Катастрофічні втрати далися взнаки: у районі Покровська ворог формує штурмові роти з жінок
24tv
2025-10-24T20:51:01Z
Ситуація в Покровську критична: окупанти контролюють місто та повітря, логістика ускладнена
ZN UA
2025-10-24T20:48:29Z
"Із втратою Покровська у нас уже змирилися": експерт назвав наступні цілі росіян
GlavRed
2025-10-24T20:27:54Z
Уже на підході до Києва: українців попередили про загрозу нового удару
GlavRed
2025-10-24T20:27:21Z
Не справжні: чотири знаки зодіаку, які приховують своє справжнє обличчя
GlavRed
2025-10-24T23:27:45Z
Чому котлети розпадаються: 3 типові помилки, які роблять усі
24tv
2025-10-24T20:21:51Z
Міст, що вийшов з-під води, та величезна печера: небанальні місця у горах Закарпаття
24tv
2025-10-24T20:12:06Z
Гарбуз по-осінньому: як запекти його в духовці швидко, правильно і смачно, рецепт
Знай
2025-10-24T18:51:49Z
І смак, і безпека: скільки часу насправді треба варити білі гриби
24tv
2025-10-24T18:39:34Z
Те, що варто спробувати на вихідні: салат "Панянка", який підніме настрій
24tv
2025-10-24T18:24:08Z
Подряпин на дерев'яній підлозі як не бувало: ось елементарний спосіб їх позбутися
24tv
2025-10-24T17:39:44Z
Як прибрати запах секонду: працює навіть без прання
24tv
2025-10-24T16:33:49Z
Розкішні пляжі та +26 градусів тепла: топ 5 місць у Європі для відпочинку в листопаді
24tv
2025-10-24T16:27:20Z
Новий штучний інтелект від Nissan отримав пташину назву
Топ Жир
2025-10-24T23:27:02Z
У ЄС заявили, що Facebook, Instagram і TikTok порушують правила: про що йдеться
InternetUA
2025-10-24T21:48:06Z
Штучний інтелект обманув NBC, змусивши їх показати вигадані перегони
Топ Жир
2025-10-24T20:27:24Z
Як вручну перевести час на зимовий у телефоні: інструкція для Android та iPhone
InternetUA
2025-10-24T20:12:52Z
Три найбільші авіакосмічні компанії Європи об’єднались, щоб створити конкурента SpaceX
InternetUA
2025-10-24T20:06:48Z
Тепер зрозуміло, чому Xbox закриває студії та випускає ігри на PlayStation
24tv
2025-10-24T20:06:31Z
Amazon знайшла дешевший спосіб доставки замовлень — звичайні людські ноги
Топ Жир
2025-10-24T17:57:45Z
Популярний планшет Xiaomi став ще кращим: що нового в недорогому Redmi K Pad
Фокус
2025-10-24T17:30:22Z
Китай позбувся свинцю в сонячних панелях — що це змінить
InternetUA
2025-10-24T17:03:35Z
Посол України засудив провокаційні банери фанатів «Легії» під час матчу з «Шахтарем»
ГЛАВКОМ NET
2025-10-24T22:51:29Z
Реал Сосьєдад сильніший за Севілью
Football.ua
2025-10-24T21:39:41Z
Вердер мінімально переміг Уніон
Football.ua
2025-10-24T20:51:46Z
Педрі: Барселона намагатиметься домінувати над Реалом
Football.ua
2025-10-24T20:27:51Z
Зустрічався з Усиком, бив Вайлдера: цікаві факти про Джозефа Паркера
24tv
2025-10-24T20:12:57Z
Інтер хоче купити Паса
Football.ua
2025-10-24T20:06:49Z
Українець Довбик вирішив піти з "Роми" найближчим часом — ЗМІ
ZN UA
2025-10-24T20:06:37Z
Дібанго: На гру з Динамо їдемо лише за перемогою
Football.ua
2025-10-24T19:30:52Z
Баскетбол: «Старий Луцьк» програв шостий матч у Суперлізі, «Дніпро» здолав «Говерлу»
УкраинФорм
2025-10-24T19:24:42Z