/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F15%2Fb228b9f687d245bcbafced719a7b61ff.jpg)
Український мотосезон завершується зростанням попиту
Український мотосезон поступово сходить нанівець, але попит на двоколісних не згасає. За даними Інституту досліджень авторинку, у вересні 2025 року українці офіційно зареєстрували близько семи тисяч мотоциклів усіх типів. Це на 18% менше, ніж у серпні, зате на 11% більше, ніж торік. Тож навіть попри прохолоду, інтерес до мототехніки продовжує зростати.Більшість покупок — це нові байки, імпортовані з-за кордону: 56,6% від загальної кількості або майже чотири тисячі штук. Внутрішній ринок забезпечив ще 2491 угоду, тобто понад третину продажів, а 559 мотоциклів привезли вживаними. Цікаво, що порівняно з серпнем динаміка в усіх сегментах негативна, але якщо дивитися рік до року, то цифри стабільно зростають. Внутрішні перепродажі піднялися на 13,9%, імпорт уживаних — на 34%, а нових — на 7%.На внутрішньому ринку лідером залишається Honda, проте китайські Lifan і Geon уже наступають на п’яти. Вони майже зрівнялися з японцями, відсунувши Yamaha на четверте місце. І це не тимчасова річ — просто в Україну дедалі частіше завозять нові китайські мотоцикли, тому їхня присутність у «вторинці» закономірно зростає.У сегменті вживаних, привезених із-за кордону, ситуація стабільна: тут править стара добра японська четвірка — Honda, Yamaha, Suzuki та Kawasaki. Поруч із ними впевнено тримаються Harley-Davidson, Ducati, Indian, KTM і Triumph. Ці моделі купують не заради економії, а заради характеру, звуку двигуна й власного стилю життя.Натомість серед нових мотоциклів боротьба розгорнулася між Spark, Lifan та Musstang. Продажі цих марок відрізняються буквально на кілька одиниць. У десятці наймасовіших моделей немає жодної європейської чи японської — лише китайські та індійські виробники.