/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F15%2F0882bba78e6042cd4f7c441d0660fd91.jpg)
Інші автовиробники також можуть відмовитися від своїх обіцянок щодо електричних спортивних автомобілів
Легкий спортивний купе Alpine A110 славиться своєю керованістю та балансом, що може змусити навіть Porsche Cayman понервувати. Коли французький бренд підтвердив, що наступне покоління A110 буде виключно електричним, це викликало розчарування серед пуристів. Однак є надія, що розробки в межах імперії Renault можуть призвести до появи гібридної версії A110.Компанія Horse, створена у 2023 році як спільне підприємство Renault та китайської Geely, розробила два бензино-електричні двигуни, призначені для гібридизації платформ електромобілів. Обидва це 1,5-літрові поперечні чотирициліндрові агрегати, які відрізняються компактністю. Базова версія з одним електродвигуном між двигуном і коробкою передач має довжину всього 25,6 дюймів (650 мм).Друга версія двигуна, що має додатковий двигун на кінці трансмісії, може бути більш цікавою для шанувальників A110. Вона додає 3,5 дюйми (89 мм) до загальної довжини. За даними Motor Trend, ця версія видає 349 к.с. (354 к.с.) та 380 фунт-футів (515 Нм) крутного моменту, що робить її менш потужною, ніж топова електрична A110, але достатньо ефективною для легкого автомобіля.Alpine заявляє, що навіть електрична версія важитиме менше 3200 фунтів (1450 кг), а гібридна матиме ще меншу масу. Нинішня модель з двигуном внутрішнього згоряння, яка чудово себе почуває з 249 к.с. (252 к.с.), важить лише 2425 фунтів (1100 кг).Жодна з цих інформацій про гібридну A110 не підтверджена офіційно Alpine чи Horse, але для ентузіастів, які побоювалися втрати улюбленого купе, це є справді захоплюючою перспективою. Враховуючи зв’язок з Renault та подібний крок від Porsche, такий розвиток подій видається цілком правдоподібним.Шанувальники спортивних автомобілів просто не захопилися ідеєю важких та тихих електромобілів, які жертвують механічними емоціями заради запасу ходу та миттєвого моменту.