/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F15%2F2b1a262f976215dd637448e0938f52a2.jpg)
Ваше зелене гібридне авто з розеткою виявилося екологічною обманом, довели дослідники
Зелений ореол навколо плагін-гібридних транспортних засобів починає розвіюватися, і нове дослідження Transport & Environment лише підсилює цю тенденцію. Те, що колись вважалося ідеальним переходом від звичайних двигунів до повної електрифікації, тепер виглядає менш доброчесним при реальному вивченні.За результатами тестування 800 000 автомобілів, PHEV у повсякденному європейському використанні викидають майже у п’ять разів більше CO2, ніж показують офіційні випробування.Протягом багатьох років PHEV рекламувалися як ідеальний компроміс між повністю електричними автомобілями та традиційними бензиновими моделями. Ви можете підзаряджати їх, коли є можливість, їздити в електричному режимі на короткі відстані та покладатися на бензин під час довших поїздок.Новіші PHEV можуть проїхати на електриці більш ніж удвічі далі, ніж старі моделі – у деяких випадках до 70 миль (113 км), і їм навіть може бути дозволено залишатися на дорогах після введення в Європі заборони на двигуни внутрішнього згоряння з 2035 року.Однак у реальному житті багато власників забувають або не бажають їх заряджати, натомість використовуючи переважно бензин. Навіть коли автомобілі заряджені, дослідження показало, що PHEV швидко переходять на двигуни внутрішнього згоряння під час помірного прискорення, на підйомах або в холодну погоду.Це означає, що їхні електричні системи виконували менше роботи, ніж припускали регулятори під час сертифікації.Як з’ясувалося, ця різниця лише збільшується. Ще в 2021 році T&E зафіксували реальні викиди плагін-гібридів на рівні 134 г/км, що приблизно в 3,5 рази вище за офіційні 38 г/км. У останньому дослідженні різниця зросла: виробники тепер заявляють про середній показник 28 г/км, проте тестування показує набагато вищі 139 г/км.