/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F135%2Fd4afbee34cde126106eb5d8e2cce9757.jpg)
Електричний Porsche Cayenne Electric розкрив секрети батареї та показався на офіційних фото
Компанія Porsche продовжує готувати громадськість до дебюту нового електричного кросовера Cayenne. Наразі оприлюднено ключові особливості головного компонента електромобіля – його тягової батареї. Крім того, з’явилися нові фотографії передсерійного кросовера без камуфляжу.Новий Porsche Cayenne Electric побудований на доопрацьованій платформі PPE (Premium Platform Electric), розробленій компаніями Porsche та Audi, яка вже лягла в основу молодшого кросовера Macan Electric.Електричний Cayenne оснащений 800-вольтовою тяговою батареєю з нікель-марганець-кобальт-алюмінієвим (NMCA) катодом та графіт-кремнієвим анодом. Завдяки цьому акумулятор має високу питому енергоємність і швидкість зарядки. Батарея має шість знімних модулів із алюмінієвого профілю, які легко замінити окремо у разі несправності. При цьому загальний корпус акумулятора інтегрований у силову структуру кузова, що дозволило збільшити жорсткість та знизити вагу конструкції.Двостороння система охолодження забезпечує високоточне регулювання температури батареї зверху та знизу корпусу. Вся система терморегуляції заздалегідь готує акумулятор до зарядки, ґрунтуючись на даних бортових датчиків, навігації та уподобаннях водія.Загальна ємність тягової батареї дорівнює 113 кВт*год, розрахункова дальність ходу за циклом WLTP перевищує 600 км. Повідомляється, що під час трасового пробігу, організованого для американських журналістів, передсерійні Cayenne Electric подолали понад 563 км без підзарядки з максимально допустимою швидкістю 113 км/год.Максимальна потужність зарядки – 400 кВт. У разі використання 400-вольтових терміналів потужність заряджання не перевищить 200 кВт. Крім того, Porsche анонсував для нового Cayenne систему бездротової зарядки потужністю 11 кВт із ККД до 90%. Кросовер самостійно визначає спеціальний індукційний майданчик і “присідає” нижче, щоб збільшити ефективність зарядки.Нагадаємо, як раніше повідомляв AUTOGEEK, класичний Porsche 911 перетворили на електромобіль.