/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F15%2Fbf2b47dca2b37e979810c931337fea87.jpg)
Повернення середньорозмірних пікапів від Ram поступово набуває форм
Ринок середньорозмірних пікапів скоро поповниться новим гравцем, оскільки бренд Ram активно готує свій довгоочікуваний модельний дебют. Хоч назва залишається таємницею аж до початку виробництва у 2028 році, вже відомо ключові деталі: місце збирання та унікальну платформу, що відрізнятиме його від конкурентів.Спочатку Stellantis планував випускати цей пікап у Белвідері, Іллінойс, але тепер вирішено перенести виробництво до Толедо. Цей же завод випускає Jeep Wrangler, і для нової моделі компанія створить додаткову зміну, найме близько 900 працівників та поверне частину тимчасово звільнених.Якщо Ram вдасться досягти цього показника та реалізувати більшість випущених автомобілів, бренд може стати одним із лідерів сегменту, конкуруючи з Toyota, Ford та General Motors.Найбільш несподіваним аспектом є те, що Ram не стане простим “ребрендингом” Jeep Gladiator. Натомість, пікап отримає індивідуальну рамну платформу, хоча й з подібним дизайнерським підходом. Це відкриває можливість для Jeep використати цю архітектуру для майбутніх поколінь Gladiator, якщо такі будуть створені.Stellantis інвестує близько 400 мільйонів доларів у модернізацію заводу в Толедо в рамках ширшого плану вартістю 13 мільярдів доларів, спрямованого на розвиток виробничої бази в США. Хоч деталі про майбутній пікап залишаються обмеженими, поточні підготовчі роботи свідчать про серйозні наміри Ram повернутися до сегменту, який бренд залишив понад десятиліття тому.