/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F15%2Fe6dd85869ef00867466b7a5a49ec5daf.jpg)
Мініатюрний суперкар Honda відтворює звук мотора та має коробку передач
Концепт Super EV, який Honda показала на Фестивалі швидкості в Гудвуді, перетворився на цей прототип Super-One. Модель, представлена на Японському автосалоні цього тижня, є майже готовим варіантом нової серійної моделі, яка по суті стане наступником Honda e.Презентований в Токіо як прототип Super-One, компактний електричний міський автомобіль буде продаватися в Японії, Азії та Океанії під назвою Super-ONE, а у Великій Британії — як Super-N. Він базується на новій платформі Honda N-One e: кей-карах, що продаються в Японії, і має спортивний характер, який, безсумнівно, зацікавить шанувальників автомобілів з високими динамічними якостями.Honda не розкрила деталей силової установки моделі, але заявила, що вона оснащена імітованою семиступінчастою трансмісією та системою активного контролю звуку, яка відтворює звучання «потужного» двигуна. Віртуальні перемикання передач і звукова доріжка, натхненна ДВЗ, активуються, коли автомобіль рухається в режимі Boost. Крім того, будуть спеціальні дисплеї в салоні та скоординовані послідовності освітлення, щоб підвищити задоволення від водіння.Не лише орієнтованість на водія робить Super-One відмінним від старої Honda e. Він також має веселий зовнішній дизайн. Виглядаючи більше як автомобіль, доопрацьований тюнінговою фірмою для Токійського автосалону, електромобіль включає опуклі колісні арки та спортивні бампери. На задній частині навіть є невелике антикрило.У салоні встановлені спортивні сидіння, оббиті чорною, білою та сірою тканиною. Також є невеликий цифровий приладовий щиток і великий центральний інформаційно-розважальний дисплей, подібний до інших моделей Honda.Серійна модель надійде на ринок наступного року, спочатку запустившись в Японії, перед тим як буде додана до лінійки Honda у Великій Британії та в кількох інших азійських ринках.Ця модель демонструє, як Honda адаптує свої традиційні цінності, такі як драйв та інновації, до нових технологій. З акцентом на емоції водіння, навіть в електричному виконанні, вона може привернути увагу не лише прихильників екологічного транспорту, але й тих, хто цінує динаміку та індивідуальність. Її вихід на різні ринки під різними назвами свідчить про глобальну стратегію бренду, спрямовану на локальні уподобання.