/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F15%2Fa9db915f42b99e23539513f0a514a456.jpg)
Колишні інженери Tesla вже створили спідстер, поки Ілон ще не завершив свій Родстер
Британський стартап Longbow, заснований колишніми інженерами Tesla Деніелом Деві та Марком Тапскоттом, разом із екс-гендиректором компанії з виробництва електричних човнів та іншими пізніше приєднаними фахівцями, прагне змінити ситуацію на ринку електромобілів, зробивши акцент на легкість для покращення продуктивності.Оглядаючи сучасні електричні автомобілі, важко не помітити, що вони надзвичайно важкі. Навіть порівняно компактні моделі, такі як Kia EV6, можуть важити понад 4000 фунтів (1814 кг).Всього через півроку після анонсу двох моделей компанія вже представила перший динамічний демонстратор на основі бездахтного та безвіконного Speedster.Longbow називає це першим у світі “електромобілем-легковаговиком” (FEV), що цілком виправдано, оскільки вага Speedster становить лише 895 кг. Серійна версія розганятиметься від 0 до 62 миль/год за 3,5 секунди та забезпечуватиме запас ходу 275 миль за стандартом WLTP.Ціна Speedster почнеться від £84,995, тоді як майбутній Roadster з дахом буде коштувати від £64,995. Ці показники виглядають привабливо, враховуючи їхню унікальність серед електромобілів.Speedster побудований на унікальному алюмінієвому шасі з компактним електродвигуном та акумулятором за схемою “модуль-до-шасі”, що забезпечує максимальну жорсткість і мінімальну вагу. Компанія стверджує, що автомобіль розроблений з нуля і є “духовним нащадком” таких ікон, як Lotus Elise та Jaguar E-Type.