/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F434%2Fd80fa61b8a97c4a431942a4cc3c1db38.jpg)
Netflix запускає оновлений дизайн профілів для дітей
Netflix запустив новий телевізійний досвід для дитячих профілів на своєму сервісі по всьому світу, підтвердила компанія TechCrunch. Оновлення, метою якого є спрощення дизайну та навігації, є останньою спробою компанії швидше приєднати користувачів до контенту, який їм сподобається.
У травні Netflix представив аналогічний редизайн головної сторінки свого телебачення для стандартних профілів, додавши, серед інших змін, інструмент пошуку на базі штучного інтелекту, кращі рекомендації та більш помітні ярлики.
Тепер компанія стверджує, що таке ж оновлення з’явилося і в дитячих профілях, разом з іншими налаштуваннями, спрямованими спеціально на наймолодших користувачів Netflix.
Новий дизайн спрощує зовнішній вигляд головної сторінки. Він також пропонує нову панель навігації у верхній частині, яка містить посилання на «Мій Netflix» – розділ, що об’єднує в одному місці все, що діти переглядали, зберігали та любили. Це полегшує користувачам повернення до улюбленого контенту – те, що часто роблять молодші користувачі, переглядаючи свої найкращі фільми та епізоди.
Крім того, Netflix заявляє, що рекомендації для дітей оновлюватимуться в режимі реального часу, як і у стандартних профілях. Компанія сподівається, що це скоротить час, який діти витрачатимуть на пошук чогось для перегляду.
Однак деякі речі в дитячому профілі не зміняться: рядки з тематикою персонажів, пропозиції щодо таємничої скриньки та батьківський контроль залишаються доступними.
Netflix також оголосив про інші оновлення для Netflix сьогодні, включаючи такі функції, як голосування в реальному часі, ігри для вечірок у прямому ефірі, подкасти тощо. Наприклад, наступного року Netflix запустить голосування в реальному часі у своєму майбутньому новому шоу «Пошук зірок» після попередніх тестів із «Вечерею в прямому ефірі з Девідом Чангом».
Компанія стверджує, що новий інтерфейс користувача пов'язаний з цими змінами, оскільки він пропонує більш гнучке полотно для різних типів креативного контенту, включаючи інтерактивний контент.