/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F15%2F407db660e89cd2348e87b7fd520031a3.jpg)
Stellantis та Leapmotor знайшли несподіваного партнера у німецькому тюнінговому середовищі
Незважаючи на зростаючі імпортні мита, китайські автовиробники продовжують активно завойовувати європейський ринок електромобілями. Leapmotor, частково належний Stellantis, зробив новий крок, співпрацюючи з німецьким тюнінговим ательє Irmscher над спеціальною версією свого електричного кросовера C10.Модель під назвою i C10 вперше була анонсована Irmscher кілька місяців тому. Тепер вона увійшла до офіційного модельного ряду Leapmotor у Німеччині обмеженою серією лише з 250 автомобілів.За словами представників, i C10 поклала початок довгостроковому партнерству між Irmscher та Leapmotor, що означає можливість подібних модифікацій для інших моделей бренду в майбутньому.Спортивна версія середньорозмірного кросовера отримала новий комплект легкосплавних дисків із п’ятьма спицями, які виглядають більшими за стандартні 20-дюймові колеса. Екстер’єр автомобіля залишився майже без змін, за винятток більш виразного заднього спойлера.Тюнер також додав червону смугу на профілі, а також відповідні акценти на передньому спліттері та центральних кришках. Крім того, на задній двері з’явилася емблема “i C10” під літери Leapmotor.Окрім візуальних покращень, Irmscher встановив жорсткішу підвіску, розроблену для покращення керованості. Це єдина механічна зміна, оскільки силова установка з двома двигунами залишилася недоторканою.Повнопривідна модель оснащується акумулятором ємністю 81,9 кВт·год, що забезпечує запас ходу 437 км. Такий самий акумулятор у задньопривідній версії з одним двигуном потужністю 215 к.с. дозволяє проїхати до 510 км.Leapmotor продовжує пропонувати стандартний C10 із заднім приводом та меншим акумулятором на 69,9 кВт·год, що забезпечує 420 км пробігу. Також існує версія із розширювачем запасу ходу, що включає 1,5-літровий двигун, електричний мотор на 212 к.с. та акумулятор ємністю 28,4 кВт·год, який обіцяє понад 950 км сумарного пробігу.У Німеччині Leapmotor i C10 від Irmscher стартує від 49 900 євро. Це на 5 000 євро дорожче за флагманський C10 ProMax AWD, який коштує від 44 900 євро. Для порівняння, базова задньопривідна модель з меншим акумулятором починається від 36 400 євро.Цей проект демонструє, як європейські тюнінгові компанії адаптуються до нових викликів ринку, співпрацюючи з китайськими виробниками для створення ексклюзивних продуктів. Обмежена серія може стати тестом для подальших спільних проектів, особливо з огляду на плани Stellantis щодо глобального розповсюдження китайських EV через власну дилерську мережу.