/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F15%2F0a13c65e7193955d51e3f7ab516d2373.jpg)
Більше 80% клієнтів Scout Motors обирають неочікуваний тип силового агрегату
Майбутні пікап Terra та позашляховик Traveler від Scout Motors ще не запущені у виробництво, але компанія вже має чітке уявлення про своїх майбутніх клієнтів. Інтерес до цих моделей є високим, а ранні цифри вказують на те, що може визначити перший етап розвитку бренду.Кіог зазначив: «Ринок вже визначився. Понад 80% замовлень стосуються моделей з розширеним запасом ходу». Ця цифра означає, що щонайменше 104 000 з 130 000 клієнтів, які зробили попереднє замовлення, обрали версію, що поєднує електричний привід із невеликим бензиновим двигуном, який функціонує як генератор. Це свідчить про те, що багато американців віддають перевагу гнучкості у подоланні великих відстаней, а не повністю електричним рішенням.Обидва автомобілі побудовані на модульній архітектурі, яка підтримує як повністю електричну силову установку, так і EREV-конфігурацію. Електрична версія використовуватиме нікель-марганець-кобальтовий акумулятор ємністю приблизно 120 кВт·год, що забезпечує орієнтовний запас ходу у 350 миль.Моделі з розширеним запасом ходу, натомість, оснащуються меншим літій-залізо-фосфатним акумулятором ємністю приблизно вдвічі меншою, що забезпечує близько 150 миль ходу виключно на батареї. Коли заряд акумулятора знижується, невеликий бензиновий генератор вмикається та живить батарею, забезпечуючи загальний запас ходу до 500 миль.