/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F68%2F3329bff82c12accf0f0412fffafedc82.jpg)
Ринок морського фрахту на перевезення зерна досяг рівноваги
Ринок морського фрахту на перевезення зерна досяг рівноваги
Ставки фрахту на перевезення зернових з України наприкінці жовтня є стабільними на всіх маршрутах і для всіх типів суден.
Про це повідомляє аналітик ASAP Agri та фрахтовий брокер Atria Brokers Павло Лисенко.
«Цього тижня судновласникам коастерного флоту стало складніше досягати вищих фрахтових рівнів, оскільки пропозиція тоннажу в регіоні на кінець жовтня – початок листопада дещо зросла, і зростання ставок, яке спостерігалося минулого тижня, цього тижня вже припинилося. Щодо більших сегментів, ставки на хендісайз також залишаються стабільними. Ринок, схоже, досяг рівноваги — пропозиція тоннажу залишається обмеженою, а вантажопотік із портів Чорного моря — помірним. Ставки на панамакс також утримуються на стабільному рівні», — уточнив експерт.
Згідно з даними фрахтового відділу Atria Brokers, фрахт панамаксу для перевезення кукурудзи з українських глибоководних портів до Південного Китаю утримується на рівні 46–47 $/т.
У сегменті хендісайзів фрахт для відправлення 30 тис. т кукурудзи до східного узбережжя Італії залишається на рівні 24–25 $/т.
У сегменті коастерів фрахт для перевезення 6 тис. т кукурудзи з українських дунайських портів до Східного Китаю також стабільний — 36–38 $/т (+1 $/т тиждень до тижня).