/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F15%2Fd56ab92100bf12dd7c9b70bd4afda7c1.jpg)
Судовий позов на 5,7 мільярда доларів звинувачує Toyota в організації злочинного угруповання у водневій галузі
Компанія Toyota зіткнулася з колективним позовом у Каліфорнії, де з неї вимагають 5,7 мільярда доларів відшкодування збитків. Позивачі звинувачують автовиробника в організації злочинної діяльності, спрямованої на приховування серйозних недоліків безпеки у водневому седані Mirai. У документі також фігурує вражаюче звинувачення в «організованому шахрайстві».Позов був поданий Ingber Law Group в Окружний суд США від імені трьох позивачів. 142-сторінкова скарга, заснована на законі RICO (спочатку створеному для боротьби з мафією), тепер використовується для звинувачення Toyota в діях, що нагадують організовану злочинність у «білих комірцях». У документі детально описуються численні претензії до автовиробника.Позов стверджує, що Toyota, її фінансова дочірня компанія та низка дилерських центрів у Каліфорнії скоординували зусилля для просування та фінансування транспортних засобів, які техніки внутрішньо називали «водневими бомбами з годинниковим механізмом». Згідно з скаргою, компанія та її партнери у водневій галузі приховали численні несправності Mirai, включаючи ризик витоку водню поблизу гарячих компонентів двигуна, що може призвести до вибуху. Крім того, позов посилається на раптову втрату потужності, проблеми з прискоренням та відмови гальм.Окрім технічних проблем, позов критикує Toyota Motor Credit Corporation за «агресивні тактики фінансового стягнення», а також вказує на незадоволення рідкісною та ненадійною водневою заправною інфраструктурою в Каліфорнії. Ці фактори посилюють загальну ситуацію для власників автомобілів.Троє власників Mirai, які є позивачами у справі, стверджують, що техніки дилерських центрів радили їм звертатися до суду через постійні проблеми з автомобілями. Деякі техніки начебто попереджали, що ці автомобілі є «водневими бомбами з годинниковим механізмом». У одному випадку описується ситуація, коли водій натиснув педаль гальма, але автомобіль різко подався вперед. Також згадується про затримку у кілька секунд між натисканням педалі газу та реакцією силового агрегату.