/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F209%2F658bc9e55601e51cef2d86c6d9c9bda6.jpg)
Український павільйон на Expo 2025 «Not For Sale» представили у Києві
Про це повідомляє кореспондент Укрінформу.
Павільйон NOT FOR SALE відтворений в Українському домі в оригіналі, без жодних змін.
«Магазин, у якому нічого не можна купити» - це 18 об'єктів, кожен із яких уособлює одну з людських цінностей. Потрапляючи до павільйону, відвідувачі можуть побачити звичні речі: глобус, троянду чи валізу. Проте в кожному з цих об'єктів було закодовано сенси, що виходять за межі форми: людяність, свобода слова, право вибору, єдність. Вони символізують те, що не має ціни, те, що виборюється діями, а не словами.
На вході відвідувачі отримують сканер, за допомогою якого можуть зчитувати бирки на об'єктах - ніби товарні етикетки. За кожним кодом відкривається історії з України, особисті історії реальних людей.
«Надзвичайно дивовижно усвідомлювати той факт, що павільйон, який цього року представляв Україну в Японії на Expo, сьогодні приїхав додому… У нашому павільйоні нічого не можна купити. На полицях — експонати, що символізують українські цінності: людяність, свободу слова, право на освіту. Коли ви скануєте штрихкод біля експоната, ви бачите не ціну, а ціну, яку ми платимо, щоб цю цінність практикувати», - зазначила віцепрем’єр-міністр - міністр культури Тетяна Бережна.
Вона відзначила, що під час виставки у Японії іноземці стояли по 40 хвилин у черзі, щоб побачити український павільйон. «Вони плакали, дивлячись відео з Краматорського вокзалу, і казали, що вперше зрозуміли, що таке українсько-російська війна і за що ми боремося», - зауважила урядовиця.
За її словами, ця виставка, яку побачили понад три мільйони людей, — це величезна інвестиція в наші відносини з іншими країнами. Вона обернеться мільйонними угодами та дипломатичними перемогами, бо світ зрозуміє, хто такі українці.
«Ми надзвичайно щасливі оголосити, що Київ — не єдине місто, де можна буде побачити цю виставку. Вона поїде далі, зокрема до Івано-Франківська», - повідомила віцепрем’єр-міністр.
У межах експозиції представлено відеоінсталяцію HOME BEYOND THE DAWN із роботами українських митців кураторства Наталії Маценко, Юрія Єфанова та Клеменса Пула.
Зона VALUES DRIVEN ECONOMY представляє історії стійкості українських бізнесів, які підтримали участь України в ЕХРО 2025. У виставковому просторі розмістилися куби з артефактами компаній - від технологічних гігантів до агропромислових холдингів. Кожна з них зробила свій внесок у спільний проєкт, демонструючи, як український бізнес зберігає стійкість і розвивається, керуючись цінностями навіть під час війни. Кожен предмет розповідає історію бізнесу, який продовжує працювати всупереч війні.
«Not for sale» буде представлена в Українському домі до 16 листопада, кожен охочий зможе її відвідати.
Як повідомляв Укрінформ, український павільйон «Not For Sale», представлений на всесвітній виставці EXPO 2025 в Осаці, відвідало понад 3,2 мільйона людей.
Перше фото: Фейсбук Tetyana Berezhna