/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F15%2Fd2a5c2c67eaa6bfb5e599422e7a08d59.jpg)
Чи справді вам потрібен штучний інтелект як компаньйон у автомобілі?
Штучний інтелект стає все складнішим для уникнення, і тепер він активно проникає в автомобілі, незалежно від того, чи бажаємо ми цього. Те, що колись було сферою інфотейнменту та простих голосових команд, перетворюється на щось більш розмовне, інтегроване та, ймовірно, більш нав’язливе.Ford не єдинений у цьому напрямку, оскільки низка компаній вже впроваджує AI-асистентів. Можливо, найвідомішим прикладом є Alexa+ від Amazon, яка позиціонується як їхній «найрозумніший, найпрогресивніший AI-помічник».Хоча Alexa+ безперечно є більш розмовною, ніж її роботизований попередник, вона не завжди демонструє високий рівень інтелекту. Кілька тижнів тому я запитав про погоду, і мені випадково повідомили, що сніг не очікується… посеред літа.З боку автомобільної промисловості компанії проявляють креативність у представленні цих помічників, впроваджуючи аватарки, такі як Spike від Mini. Це анімований пес, який виступає в ролі інтелектуального персонального асистента та описується як «віртуальний партнер у подорожах».Mercedes також пішов цим шляхом зі своїм новим MBUX Virtual Assistant, який є «живим аватаром» у формі зірки. CLA також інтегрує ChatGPT та Google Gemini, оскільки, схоже, одного штучного інтелекту недостатньо.Хоча це лише кілька прикладів, чи хочете ви AI-компаньйона у своєму автомобілі? Особисто я не бачу в цьому необхідності, оскільки ніколи не відчував потреби використовувати голосових помічників у своїх авто.