Citroеn показав концепт Ami Buggy Rip Curl Vision
Французька компанія Citroen відновлює партнерство із Rip Curl. Ще одним спільним проєктом стало багі на основі електричного Ami. Версія Buggy втілює дух безтурботного шукача пригод завдяки унікальним кольорам та матеріалам, а також дизайну, розробленому спеціально для серферів.
Ami Buggy Rip Curl Vision буде представлений в Оссегорі під час фіналу міжнародних змагань із серфінгу Rip Curl GromSearch, партнером якого є Citroеn. Захід пройде з 4 до 8 листопада 2025 року. Протягом усього тижня змагань Citroën надасть парк автомобілів для трансферу учасників і запропонує тест-драйви Ami та Ami Buggy. Ця модель особливо підходить для заходу, орієнтованого на молодь до 16 років, оскільки доступна з 14 років без прав водія. Концепт демонструватиметься на церемоніях відкриття та закриття, а також протягом усього змагання. Це відкриває новий розділ у співпраці Citroën та Rip Curl, історія якого скоро отримає продовження…
Партнерство Citroеn та Rip Curl розпочалося у 2016 році зі спеціальної серії C4 Cactus, за якою у 2018 році відбулися C4 Picasso, SpaceTourer та C3 Aircross, а у 2021 році – Berlingo. Завдяки досвіду Rip Curl дизайн цього електромобіля оптимізований для серферів: продуманий простір для зберігання, збільшений простір і функції, що підходять для відпочинку.
Автомобіль відрізняється особливим дизайном:
- Фіолетовий колір кузова контрастує з білим люком на даху, чорним брезентовим чохлом і чорним спойлером.
- Білі наклейки на задньому вікні, білі фари та біла світлодіодна смуга на даху для оптимальної видимості.
- Екологічний інтер’єр з м’якими подушками сидінь із принтом у стилі Rip Curl.
- Фіолетові відсіки для зберігання на панелі приладів.
Ami Buggy Rip Curl Vision включає практичні та інноваційні аксесуари:
- Килимки з перероблених гідрокостюмів для серфінгу, водонепроникні та легко миються.
- Переносний душ та килимок для чистого входу після катання.
- Водонепроникна сумка для мокрого спорядження.
- Чохол-банан, що кріпиться до керма, – нове рішення для зберігання речей в автомобілі та для повсякденного використання.
- Складаний водонепроникний контейнер для зберігання з боку пасажира.
- Кришки для дощок на даху та з боків.
Крім того, в рамках проєкту розроблено лінійку аксесуарів для відпочинку:
- Дошка для серфінгу з мотивами із логотипом Citroën x Rip Curl.
- Восковий гребінець у формі Ami.
- Брелок Ami.
- Скляна куля, створена художницею Шарлоттою Буррус, символізує спільний всесвіт обох брендів: відпочинок, серфінг, пригоди та свободу.
- Фіолетовий Bluetooth-динамік, що перегукується з кольором кузова.