/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F15%2F3200ee2ad00f015690f782c289c3de8e.jpg)
Наступник Mazda RX-7 стикається з проблемою, яку не можна вирішити інженерними методами
З моменту презентації концепту Iconic SP на Japan Mobility Show 2023 року, шанувальники Mazda з нетерпінням чекали, коли він покине виставковий стенд і виїде на дороги. Купе одразу ж викликало припущення щодо духовного наступника RX-7, і керівники Mazda прагнули підтримувати ці надії.Однак останні повідомлення свідчать, що шлях від концепції до реальності може виявитися не таким гладким, як хотілося б прихильникам.На запитання про те, наскільки близько реалізація проекту, головний технічний директор був відвертим:На початку цього року Mazda скоротила запланований бюджет на електрифікацію на півтрильйона єн (3,3 мільярда доларів). Компанія дотримується стратегії «Багаторішення», яка поєднує електромобілі, гібриди та двигуни внутрішнього згоряння, замість того, щоб повністю переходити на електрику.Між розробкою платформи для електромобілів, нової гібридної системи та майбутнього двигуна SkyActiv-Z, ресурси Mazda вже розтягнуті. У такому контексті спеціалізований спортивний автомобіль може не бути на вершині списку витрат.Незважаючи на це, ідея не була відкладена в довгий ящик. Концепт Vision X Coupe, представлений на Japan Mobility Show 2025 року, демонструє, що Mazda не відмовилася від мрії про роторний двигун.Це підтверджує, що компанія все ще інвестує в технологію, яка визначила деякі з її найвідоміших автомобілів, оскільки ця розробка оснащена гібридною установкою з турбованим роторним двигуном.