/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F9%2F4ac2f8cb35050256e4efc239a7b635af.png)
Поповнити картку, як зіграти у казино: клієнти ПриватБанку втрачають тисячі гривень
Через збої у роботі сервісів ПриватБанку українці втрачають значні суми при поповненні власних карткових рахунків.
Наприклад, у скарзі на порталі "Мінфін" зазначається, що клієнт банку недорахувався 100 доларів після спроби поповнення доларової картки через термінал самообслуговування.
Зі слів клієнта, під час внесення готівки термінал прийняв дві купюри по 100 доларів, після чого видав повідомлення про технічну несправність і припинив прийом грошей. На картку кошти не зарахувалися.
Після звернення на гарячу лінію банку українцю відшкодували лише 100 доларів, а ще 100 доларів так і залишилися під питанням. При цьому, за словами чоловіка, він не отримав жодної конкретної інформації щодо подальших дій або строків повернення решти грошей.
Як зазначив клієнт, пораду скористатися терміналом дала касирка банку, до якої він спочатку звернувся, щоб провести операцію. Згодом ця ж працівниця, за словами чоловіка, насміхалася з ситуації.
"Така поведінка є абсолютно неприпустимою та викликає сумнів у добросовісності персоналу відділення. Прошу банк розібратися в ситуації, повернути решту коштів і звернути увагу на якість обслуговування", - закликав українець.
Раніше інформаційний портал Знай повідомляв, картки доведеться оновити: ПриватБанк попередив 6 категорій клієнтів.