/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F33%2F3b01c3daca934bf5777ea78fbae4a1c9.jpg)
Забудьте про черги: ПФУ показав, як вирішити всі питання через смартфон
Українцям розповіли, як звернутися до Пенсійного фонду онлайн.
Як передає "Хвиля", про це повідомила пресслужба ПФУ.
Українці отримали можливість зв’язуватися з Пенсійним фондом, не виходячи з дому. Фонд пропонує кілька цифрових каналів для подання запитів і скарг – усе це можна зробити онлайн, без візиту до сервісного центру.
Така система дає змогу швидко та безпечно отримувати послуги ПФУ незалежно від того, де перебуває людина – в будь-якому регіоні країни або за її межами.
Особистий кабінет на вебпорталі ПФУ
Увійдіть у систему через https://portal.pfu.gov.ua, використовуючи електронний підпис, Дія.Підпис або ID.GOV.UA. У меню "Комунікації з ПФУ" знайдіть опцію "Звернення" – там можна надіслати запитання, пропозицію чи скаргу.
Форма на інформаційному сайті
На головному сайті https://www.pfu.gov.ua/ відкрийте розділ "Для громадськості", потім "Звернення громадян" і "Електронне звернення" – заповніть онлайн-форму для офіційного запиту.
Напишіть на адресу info@pfu.gov.ua, зазначивши контактні дані, суть питання та, за потреби, додавши скани документів.
Усі онлайн-звернення опрацьовуються в строки, визначені законом. Дистанційна комунікація з ПФУ – сучасний інструмент для вирішення питань щодо пенсій, субсидій, пільг, страхових виплат, соціальної допомоги та стипендій.
Раніше повідомлялося, що українським пенсіонерам терміново потрібна довідка.