/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F15%2F79d442ab74e26726ecd586f96da90825.jpg)
Bentley розкриває таємниці електромобілів, паралельно створюючи спрощену версію з ДВЗ
Bentley оприлюднив додаткові деталі щодо свого майбутнього електричного позашляховика, який стане першим повністю електричним автомобілем бренду. Одночасно компанія натякнула, що її бензинові двигуни, які планувалося зняти з виробництва до 2030 року, тепер можуть продовжити існування принаймні до 2035 року.Британська компанія стверджує, що її майбутній електромобіль, який поки що має робочу назву Luxury Urban SUV, пропонуватиме провідні в галузі швидкості заряджання, що дозволить додати 100 миль запасу ходу лише за сім хвилин.Цей розкішний електричний позашляховик, довжина якого становить менше 5 метрів, що робить його меншим за Bentayga, має дебютувати в кінці 2026 року, а надійти у продаж у наступному році.Тизерне зображення електромобіля, вкритого чорною тканиною та припаркованого на заводі Bentley в Крю, демонструє позашляховик із спортивним профілем, схожим на Range Rover Velar.Він має різкий наклон лобового скла, вузьку скляну зону та звужену лінію даху, яка опускається до заднього вікна з нахилом, що свідчить про те, що дизайнери безумовно віддавали перевагу блиску, а не вантажопідйомності. Зв’язок із недавнім концептом Bentley EXP15 очевидний, навіть якщо серійний електромобіль більше схожий на позашляховик, ніж на купе.Ймовірно, він матиме багато спільного з електричним Porsche Cayenne і може отримати таку саму батарею ємністю 108 кВт·год. Porsche пропонуватиме три варіанти силових агрегатів: 394 к.с. для базової версії Cayenne, 592 к.с. для версії S та 794 к.с. для Turbo. Bentley може вибрати два потужніші варіанти з цих трьох.Однак за лаштунками Валізер усвідомлює, що ринок електричних розкішних автомобілів не зріс із такою ж силою, як у масових брендів.Bentley, який колись планував перейти виключно на електромобілі до 2030 року, а потім переніс цей термін на 2035 рік, тепер повідомляє, що продовжуватиме продавати гібридні автомобілі принаймні до цієї дати, натякаючи, що готовий знову відкласти перехід залежно від попиту клієнтів та законодавства.