Всеукраїнський урок з медіаграмотності відбудеться 20 листопада
Всеукраїнський урок з медіаграмотності відбудеться 20 листопада об 11:00 на ютуб-каналі та в телевізійному ефірі «Суспільне Культура». Про це у фейсбуці повідомив національний проєкт з медіаграмотності «Фільтр», який реалізовує урок.
«Цьогоріч дата має особливе значення: саме цього дня Україна вперше відзначатиме День захисту дітей разом із усім світом — у Всесвітній день дитини. І поки ми говоримо про безпеку дітей, важливо пам’ятати: інформаційна безпека — теж частина цього захисту», — зауважили у «Фільтрі».
Долучитися до уроку можуть учні 5–11 класів і вчителі з усієї України.
Урок складатиметься з трьох тематичних блоків: життя у соцмережах VS реальність, фінансова грамотність та штучний інтелект.
Дві команди підлітків змагатимуться у медіаграмотності, уважності та критичному мисленні разом із запрошеними гостями та ведучим Тімуром Мірошниченком. Серед гостей уроку — акторка і блогерка Ірина Кудашова, телеведучий Анатолій Анатоліч, головна експертка Нацбанку України Тетяна Машлаковська, експертка з ШІ Ольга Петрів та блогерка Ellevika.
Після трансляції класи-глядачі зможуть пройти тест, відсканувавши QR-код, що з’явиться під час ефіру. Посилання на тест також буде оприлюднене в соцмережах. Серед класів, які наберуть максимальну кількість балів, випадковим чином розіграють ноутбук MacBook Air.
Всеукраїнський урок з медіаграмотності реалізовує національний проєкт з медіаграмотності «Фільтр» та Суспільне мовлення за підтримки ПРООН в Україні та фінансування уряду Японії.
- Читайте також: Всеукраїнський урок з медіаграмотності: прокачали навички протидії дезінформації та кібербулінгу
Нагадаємо, з 29 до 31 жовтня в Україні також відбувся Національний тест з медіаграмотності. Він складався з 25 питань і 5 тематичних блоків, присвячених соціальним мережам, фактчекінгу, медіа, кібербезпеці та штучному інтелекту. Тест повністю пройшли 34 470 українців, а загалом його розпочали 66 510 людей.
Правильні відповіді до тесту невдовзі оприлюднять на ресурсах «Фільтру». Крім того, попереду анонсують розіграш подарунків серед учасників, які завершили тест.
Як розповіла у розмові з MediaSapiens керівниця проєкту «Фільтр» Ольга Кравченко, цьогоріч тест реалізували в умовах обмежених ресурсів. Через скорочення обсягів міжнародної підтримки для медійних проєктів тест мав меншу кількість партнерів. «Фільтр» також не витрачав кошти на промоцію.
- Читайте також: Для галочки, для донорів чи для стійкості? Як працює галузь медіаграмотності та яких потребує змін
Фото: «Фільтр»
До 22-річчя з дня народження видання ми відновлюємо нашу Спільноту! Це коло активних людей, які хочуть та можуть фінансово підтримати наше видання, долучитися до генерування ідей та створення якісних матеріалів, просувати свідоме медіаспоживання і разом протистояти російській дезінформації.