/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F15%2Fecfe3118912d965feb5a1845b73864cd.jpg)
General Motors наказує постачальникам відмовитися від китайських компонентів та матеріалів
General Motors має намір повністю виключити китайські компоненти та матеріали зі свого ланцюга поставок. З цією метою компанія наказала тисячам своїх постачальників позбутися китайських деталей у власних ланцюгах, встановивши для деяких крайній термін до 2027 року.За повідомленнями Reuters, автовиробник, як вважається, звернувся до низки постачальників наприкінці 2024 року з метою пошуку альтернатив замінників деталей та матеріалів китайського походження.На тлі торгової війни між Сполученими Штатами та Китаєм GM отримала додатковий стимул для покращення свого ланцюга поставок з метою забезпечення кращої довгострокової «стійкості», згідно з новим звітом.Зрозуміло, що GM особливо зацікавлена у обмеженні використання китайських деталей у своїх автомобілях, вироблених у Північній Америці, і віддає перевагу постачанню компонентів з місцевих заводів.Неназвані джерела зазначають, що компанія відкрита для неамериканських ланцюгів поставок, за умови, що вони не знаходяться в Китаї. Також повідомляється, що вона закликає постачальників припинити закупівлю деталей і матеріалів з Росії та Венесуели.Хоча GM ще не прокоментувала звіт, генеральна директорка Мері Барра нещодавно зазначила, що компанія «вже кілька років працює над забезпеченням стійкості ланцюга поставок».Глобальний керівник із закупівель автовиробника Шилпан Амін також підтвердив, що через порушення в ланцюгах поставок компанія змушена була відійти від виключної залежності від країн із низькими витратами.Однак розплутування павутини китайської участі в ланцюгах поставок GM та її постачальників буде непростим завданням. За словами деяких керівників постачальників, Китай став настільки домінуючим у певних галузях, що знайти альтернативи може бути важко.Загострення відносин між президентом США Дональдом Трампом та Китайською Народною Республікою лише посилило торгову напругу між ними цього року. Хоча дві країни нещодавно погодилися скоротити взаємні тарифи, такі компанії, як GM, не можуть розраховувати на те, що така угода протримається довгостроково.