/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F15%2Fad90551d1f76b9d0f4f9ad21dfcb2add.jpg)
Bentley Continental GT Supersports — це спорткар для заможних автолюбителів
Bentley представила найбільш орієнтовану на водія версію нового Continental GT з заднім приводом. Модель Supersports важить менше 2 тонн і оснащена негібридним двигуном V8 з подвійним турбонаддувом. Автомобіль також отримав серйозно перероблену аеродинаміку та агресивнішу налаштування шасі.Концепція під назвою «Проєкт Мілдред» виникла в невеликої інженерної команди, яка задумала створити задньопривідний Continental GT вагою менше двох тонн. Після випробувань прототипу на треку його динаміка та керованість переконали компанію запустити модель у серійне виробництво. Дебют автомобіля збігся зі 100-річчям з моменту появи першої Super Sports у 1925 році.На модель встановлено 4,0-літровий двигун V8 з подвійним турбонаддувом, який видає 666 к.с. (657 к.с. / 490 кВт) та 800 Нм крутного моменту. Це на 114 к.с. та 200 Нм менше, ніж у гібридної системи Continental GT Speed. Supersports розганяється від 0 до 100 км/год за 3,7 секунди та досягає максимальної швидкості 310 км/год. Хоча він поступається попереднім поколінням з двигунами W12, інженери Bentley зосередилися на забезпеченні максимального зв’язку водія з автомобілем.Потужність передається на задні колеса через оновлену восьмиступеневу коробку передач ZF та електронний диференціал підвищеного тертя з векторним розподілом крутного моменту та задньою підвіскою. Шасі було повністю перероблено з унікальними налаштуваннями пневматичної підвіски, кермування та електронних систем.Задньопривідна модель отримала значні аеродинамічні покращення, 22-дюймові ковані диски, розроблені спільно з Manthey Racing, найбільші в світі карбон-керамічні гальма (440 мм спереду) та гучнішу титанову вихлопну систему від Akrapovic. Для ще кращого зчеплення стандартні шини Pirelli P-Zero можна замінити на високопродуктивні Trofeo RS.Відмова від гібридних компонентів та повного приводу, відсутність заднього дивана, зменшена шумоізоляція, карбоновий дах, менша кількість систем допомоги водієві та інші заходи дозволили зробити Supersports першим Continental GT з вагою менше 2 тонн та найлегшим Bentley за останні 85 років.Зовні Supersports відрізняється переробленим переднім бампером з інтегрованими каналами охолодження та антикрилами, бічними порогами, вентильованим заднім бампером та спойлером «качиний хвіст». Комплект аеродинамічних елементів також включає решітку радіатора з лазерною сіткою та більш виражений дифузор з титановими наконечниками. За словами Bentley, нова аеродинаміка генерує на 300 кг більше притискної сили порівняно з Continental GT Speed.У салоні встановлено два легкі спортивні сидіння з 11-стороннім електричним регулюванням та функцією підігріву. За ними розташована карбонова платформа, обтягнута шкірою. Спортивний характер підкреслюють карбонові вставки, вишивка Supersports та нумерована табличка на центральній консолі. Крім того, покупці можуть персоналізувати автомобіль за допомогою відділення Mulliner.Голова правління та генеральний директор Bentley доктор Франк-Штеффен Валлізер зазначив: Замовлення на Continental GT Supersports почнуть приймати з березня 2026 року, а виробництво розпочнеться в четвертому кварталі того ж року. Перші поставки заплановані на початок 2027 року. Компанія випустить лише 500 екземплярів для покупців у Великій Британії, Європі, Туреччині, США, Канаді, Австралії, Новій Зеландії, Малайзії, Омані, Бахрейні, ОАЕ, Катарі та Кувейті.Ця модель демонструє зміщення акцентів у стратегії Bentley — замість абсолютних показників швидкості пріоритетом став досвід керування. Відмова від гібридизації та повного приводу вказує на бажання бренду повернутися до класичних цінностей спортивних автомобілів, де вага розподілу та чистота керування мають вирішальне значення. Обмежена серія та ексклюзивність можуть зробити Supersports об’єктом колекціонування серед шанувальників марки.