/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F33%2Fd6d57b23988427c30c67670bf6dcabb2.jpg)
Ринок комерційних авто: найпопулярніші моделі серед українських водіїв
Український ринок легкого комерційного транспорту (LCV) у жовтні 2025 року продовжив демонструвати високу активність, при цьому ключову роль у насиченні автопарку відіграє імпорт вживаних автомобілів.
Традиційним лідером у більшості сегментів залишається французький бренд Renault, повідомляє Інститут досліджень авторинку.
Найбільшу частку на ринку LCV, як і раніше, займають вживані імпортовані автомобілі, що пройшли першу реєстрацію в Україні. Це підтверджує, що бізнес та приватні покупці віддають перевагу доступнішим, але перевіреним моделям.
Лідером залишається Renault Master — практичний і витривалий фургон, який добре пристосований до українських реалій. Друге місце займає Mercedes-Benz Sprinter — дорожчий, але затребуваний серед перевізників, що шукають ресурс і репутацію бренду. Далі — Volkswagen Crafter, як альтернатива німецької школи з меншими витратами.
На внутрішньому ринку авто лідером стабільно залишається Mercedes-Benz Sprinter — універсальний бус із бездоганною репутацією серед перевізників. На другій позиції — Renault Master, який останні роки став улюбленцем малого бізнесу завдяки вдалій комбінації ціни, обсягу й витрат. Третє місце посідає ГАЗ Газель — певний компроміс серед вантажних авто: недорогий на вході, але непередбачуваний у щоденному обслуговуванні.
Новий комерційний транспорт у жовтні також показав стабільні продажі, хоча його частка значно менша за обсяги імпорту.
У сегменті нових легких комерційних автомобілів першість утримує Renault Express — простий і доступний робочий інструмент, який витіснив із ніші колишнього Dokker`a. Далі йдуть Peugeot Boxer, Fiat Doblo та Volkswagen Crafter — популярні серед корпоративних клієнтів, що цінують перевірені рішення європейських виробників. У п’ятірці також Toyota Hilux — пікап для тих, кому потрібна витривалість і повний привод. Щоправда, від нього лише на кілька авто відстав ще один пікап, теж перевірений часом та бездоріжжям — Mitsubishi L200.
Загалом, дані за жовтень 2025 року свідчать про відновлення та стабілізацію комерційного сегмента, що є позитивним сигналом для малого та середнього бізнесу в країні.