/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F15%2F6ec12c8ddc98b31ea0c92845d332edef.jpg)
Новий електричний фургон Renault, ймовірно, виглядає краще за ваш автомобіль
Renault використала виставку Solutrans 2025 для презентації нового Trafic E-Tech Electric. Це версія компанії Flexis Panel Van, і стилістика практично ідентична.Однак остання модифікація має підсвічений логотип Renault, по боках якого розташовані «світлові напрямні» та тонкі сигнали повороту. Їх доповнюють низько розташовані фари та знайомий передній бампер.Оскільки ми вже бачили цей фургон раніше, згадаємо, що він має чорні пластикові акценти, динамічну лінію пояса та асиметричні задні двері. Їх доповнюють об’ємні задні ліхтарі та великі бічні двері, розроблені для розміщення євро палет.Будуть доступні дві різні версії: L1 завдовжки 191,7 дюйма (4870 мм) з вантажопідйомністю 180,1 кубічних футів (5,1 кубічних метрів). L2 має на 15,7 дюйма (400 мм) довшу колісну базу, що дозволяє перевозити до 204,8 кубічних футів (5,8 кубічних метрів) вантажу. Обидві моделі мають висоту 74,8 дюйма (1900 мм), що дозволяє їм заїжджати в підземні парковки.Хоча пріоритетом є вантаж, кабіна не дуже погана: три сидіння та «приладова панель у формі трубки». Їх доповнюють триспицевий кермо, численні відсіки для зберігання та оббивка Zeta blue-jean з сірими акцентами та контрастною строчкою.Покупці також знайдуть 10-дюймовий цифровий приладовий щиток та 12-дюймову інформаційно-розважальну систему openR evo, повернуту до водія. Остання має «індивідуальну навігацію, яка враховує розміри транспортного засобу та навантаження, щоб уникнути непідходящих маршрутів». Також є планувальник електричних маршрутів, який пропонує найкращі зупинки для заряджання. Клієнти можуть оновити до Google built-in, який буде доступний як функція on-demand через повітряне оновлення.Trafic E-Tech Electric працює на платформі skateboard і має задній двигун потужністю 201 к.с. (150 кВт / 204 к.с.) та крутним моментом 254 фунт-фут (345 Нм). Він живиться від двох різних блоків батарей.Довгодіапазонна батарея буде доступна на старті продажів і має нікель-марганець-кобальтову хімію. Вона забезпечує фургону запас ходу близько 280 миль (450 км) за процедурою Worldwide Harmonized Light Vehicles Test Procedure.Пізніше Renault запропонує «міську» літій-залізо-фосфатну батарею. Ця версія обіцяє бути доступною та здатна проїхати майже 217 миль (350 км) на одному заряді.Покупці також отримають технологію 800 В, яка дозволить фургону зарядитися з 15% до 80% приблизно за 20 хвилин. Також будуть доступні функції Vehicle-to-Load (V2L) та Vehicle-to-Grid (V2G).Інші особливості включають радіус розвороту, еквівалентний Clio. Виробник також планує використовувати понад 23% перероблених матеріалів для фургона.Trafic E-Tech Electric будуть виробляти на заводі Sandouville разом із моделлю з двигуном внутрішнього згоряння. Виробництво розпочнеться наприкінці 2026 року, і до фургона з часом приєднаються моделі з шасі, платформою, самосвалом, платформою та вантажною коробкою.