/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F15%2Fb92a94abf2c41dd023064be4daffd307.jpg)
Середньомоторний GR Yaris знову на трасі: Toyota тестує компактний турбодвигун 2.0
Toyota не дозволяє невеликим проблемам у розробці завадити планам щодо створення нової моделі із середнім розташуванням двигуна. Через місяці після того, як з’явилися повідомлення про значні труднощі з тестовим концептом GR Yaris M, команда продовжила роботу, вдосконалюючи прототип і нещодавно посівши третє місце у своєму класі в японській серії Super Taikyu.Проект спортивного автомобіля із середнім двигуном триває вже досить довго, і очікується, що він призведе до створення абсолютно нового покоління MR2. Наразі Toyota тестує свої можливості в цій галузі на спеціально побудованому GR Yaris і впевнена, що зможе створити пакет, ще кращий за той, що встановлений у стандартному Yaris.За словами Toyota, їх компактний хетчбек може зношувати передні шини втричі швидше за задні через переднє розташування двигуна та повний привід. Переміщення двигуна назад із збереженням повного приводу дозволить покращити керованість і зменшити недостатню повертальність.Увагу привертає не лише компонування шасі. Якщо поточні GR Yaris і GR Corolla використовують 1,6-літровий турбований трициліндровий двигун, то концепт M замінює його на розроблений Toyota 2,0-літровий турбований чотирициліндровий двигун, відомий внутрішньо як G20E. Незважаючи на менший розмір, цей двигун значно перевершує існуючий 2,4-літровий агрегат Toyota.Компанія на цьому не зупиняється. Ще компактніша версія G20E, яка, за чутками, призначена для кількох майбутніх моделей, включаючи очікуване відродження Celica, вже проходить тестування.Він додав, що основним завданням було проектування потужного двигуна в компактному виконанні. Розробка ведеться з метою підвищення ефективності згоряння та компактності, що сприятиме створенню кращих автомобілів.Спочатку Toyota заявляла, що G20E видаватиме близько 395 к.с., але згодом інженери вказали, що з більшим турбокомпресором агрегат зможе досягти 600 к.с. без будь-якої гібридної допомоги. Ця цифра свідчить про вражаючу гнучкість для двигуна з відносно невеликим робочим об’ємом.