/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F434%2F3183aa300764db72251ba9c1b20108c5.jpg)
Meta випускає новий інструмент для захисту творців роликів від крадіжки їхньої роботи
Автори контенту у Facebook отримують новий інструмент, який допоможе їм захистити свою роботу від копіювання іншими. У понеділок Meta представила захист контенту Facebook – мобільний інструмент, призначений для виявлення випадків використання оригінальних роликів автора, опублікованих у Facebook, без його дозволу.
Якщо творець отримає сповіщення про те, що хтось інший використовує його ролики, він також зможе заблокувати видимість ролика як у Facebook, так і в Instagram або відстежувати ефективність ролика та за бажанням додавати посилання на атрибуцію до своєї роботи.
Або ж вони можуть відмовитися від своєї претензії на котушку, що дозволить їй залишатися видимою на платформах Meta.
Meta стверджує, що додавання функції захисту контенту є частиною її роботи, спрямованої на допомогу оригінальним творцям досягти успіху у Facebook, не будучи заглушеними копіювальними профілями. У рамках цієї ініціативи Meta у липні заявила , що видалила близько 10 мільйонів профілів, які видавалися за великих творців контенту, та вжила заходів проти 500 000 облікових записів, які займалися спамом або фальшивою взаємодією.
Хоча нова система також працює для захисту оригінального контенту, опублікованого в Instagram, вона вимагає, щоб творці публікували свої ролики у Facebook, щоб їх відстежували. Це також працює, якщо творець використовує опцію крос-постингу з Instagram, щоб «Поділитися у Facebook».
Цей крок може спонукати більше творців ділитися своїми роботами у Facebook.
Нова система захисту контенту автоматично надається творцям Facebook у програмі монетизації контенту Facebook , які також відповідають підвищеним стандартам цілісності та оригінальності, повідомляє компанія. Крім того, доступ до нової програми надається творцям, які використовують Rights Manager.
Автори можуть перевірити, чи відповідають вони вимогам, переглянувши сповіщення у своїй стрічці, на професійній інформаційній панелі та в профілі, або ж вони можуть перевірити, чи мають вони доступ до інструменту, на своїй професійній інформаційній панелі в розділі «Захист контенту». Вони також можуть подати заявку на доступ на вебсайті Facebook .
Для роботи інструмент використовує ту саму технологію зіставлення, яку зараз використовує Rights Manager Meta для власників авторських прав. Він також показуватиме відсоток збігу для кожного знайденого збігу, а також інші деталі, такі як перегляди, кількість підписників та статус монетизації.
Компанія стверджує, що це дає творцям контроль над тим, чи система позначає збіги і як. Наприклад, якщо творець надав дозвіл іншому обліковому запису використовувати свій контент, він може додати його до «списку дозволених», щоб ці дублікати роликів не позначалися автоматично.
Творці також можуть одноразово відкликати свою претензію на відео або, якщо вони вирішать відстежувати ефективність ролика в обліковому записі іншого творця, вони можуть додати посилання на атрибуцію. Ці посилання додадуть до ролика мітку «оригінальний», яка посилається на профіль, сторінку творця або, в деяких випадках, на сам оригінальний ролик.
Meta повідомляє нам, що наразі проводиться тестування для пошуку зворотного посилання на оригінальний ролик, але посилання на сторінку або профіль використовується за замовчуванням.
Якщо вони блокують ролик, це впливає на його розповсюдження, але обліковий запис, який вкрав ролик, не отримує жодних дисциплінарних стягнень. Це може бути пов'язано з тим, що Meta не хоче, щоб система зловживала для атаки на конкретні облікові записи. Крім того, там зазначено, що якщо творці зловживають системою, творці, які подають неправдиві повідомлення, можуть зіткнутися з обмеженнями для своїх власних облікових записів або втратити доступ до інструменту.
Відстеження котушок є налаштуванням за замовчуванням, зазначає Facebook.
Творці також зможуть оскаржувати випадки, коли інший обліковий запис намагається захистити частину оригінальної роботи автора. Для цього творці можуть подати запит на видалення через порушення авторських прав через канал повідомлення про IP-адреси. (Вони також можуть подати звіт, якщо знайдуть збіг, який не виявив інструмент, за допомогою опції «Не можете знайти певний збіг?» на екрані огляду захисту контенту).
Наразі новий інструмент доступний лише для мобільних пристроїв, але Meta повідомляє TechCrunch, що тестує його додавання до професійної панелі інструментів на робочому столі.