/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F53%2F5ebaf9adc848201a0035c56c44a5353d.jpg)
Революційні зміни: новий Porsche Cayenne 2026 став електромобілем
Новий Porsche Cayenne четвертого покоління перетворили на електрокар із запасом ходу понад 600 км. Це найпотужніша серійна модель в історії марки.
Електромобіль Porsche Cayenne випускатиметься паралельно з бензиновим попередником і вже доступний для замовлення. Ціна Porsche Cayenne 2026 стартує з $109 000. Його подробиці розкрили на офіційному сайті автовиробника.
Дизайн Porsche Cayenne 2026
Новий Porsche Cayenne виглядає знайомо і зберігає фірмовий силует. Разом із тим, низку деталей запозичили в молодшого Porsche Macan.
"Ніс" Porsche Cayenne став більш вираженим, а матричні фари – тоншими. Заднє скло прикрите спойлером, а ліхтарі з’єднані діодною смугою.
Електромобіль Porsche Cayenne – один із найбільш обтічних кросоверів на ринку. Його коефіцієнт лобового опору доволі низький — 0,25. Також з’явилися активні аеродинамічні елементи.
В основі Porsche Cayenne 2026 лежить платформа PPE від того ж Macan. Кросовер дещо більший за попередника.
Розміри Porsche Cayenne 2026:
- довжина – 4985 мм;
- ширина – 1980 мм;
- висота – 1674 мм;
- колісна база – 3023 мм.
Салон Porsche Cayenne 2026
Кросовер Porsche Cayenne презентує нове компонування салону з трьома OLED-дисплеями. На передній панелі встановили 14,25-дюймовий віртуальний щиток приладів, вигнутий центральний тачскрін із діагоналлю 14,5 дюйма та 14,9-дюймовий екран для пасажира.
Крім того, з’явилися проєкція на лобове скло з доповненою реальністю, голосовий помічник зі штучним інтелектом та навіть комп’ютерні ігри.
Новий Porsche Cayenne став просторішим, а його задні крісла отримали електропривід. Об’єм багажника виріс до 781 л у звичайному стані та 1588 л – зі складеними задніми кріслами. Також є 90-літровий відсік спереду.
Новий Porsche Cayenne, характеристики
Спочатку дебютували базовий 435-сильний варіант і топовий кросовер Porsche Cayenne Turbo (за $163 000) із двомоторною силовою установкою на 1156 к. с. і 1500 Н∙м – найпотужніша серійна модель за всю історію марки.
Електромобіль Porsche Cayenne Turbo розганяється до 100 км/год за 2,5 с, а до 200 км/год – за 7,4 с. Максимальна швидкість обмежена на позначці 260 км/год. У базовій модифікації спринт до сотні займає 4,5 с, а максималка — 230 км/год. Також можна буксирувати 3,5-тонний причіп.
В арсеналі електрокросовера – активна пневмопідвіска, векторизація тяги та, а за доплату доступні керовані задні колеса та активні стабілізатори.
Велика батарея ємністю 113 кВт∙год забезпечує запас ходу 640 км у базовій версії та 622 км – в Turbo. 800-вольтна архітектура дозволяє заряджатися струмом потужністю 400 кВт на 80% за 16 хвилин. Крім того, новий Porsche Cayenne – перший електрокар, який підтримує бездротову зарядку.
До речі, невдовзі електромобілем стане і новий Toyota Land Cruiser. Він матиме нетипову конструкцію.
Також Фокус розповідав про новий електричний позашляховик Jeep Recon, який є альтернативою Wrangler.