/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F15%2F03242025b88750be06d1bf066662b763.jpg)
Genesis нагадала про існування G70 та наділила його розкішними оновленнями
G70 залишається малопомітним явищем на автомобільному ринку, проте Genesis не забули про свого конкурента BMW 3-Series. Навпаки – вони використали Лос-Анджелеський автосалон для презентації нової моделі G70 Prestige Graphite.Створений виключно для Північної Америки, цей модельний ряд позиціонується як “ексклюзивна нова комплектація”, що поєднує “сміливі дизайнерські елементи з підвищеним комфортом керування”.Спортивний седан отримав ексклюзивне зовнішнє фарбування Ceres Blue або Vatna Gray з чорними кришками дзеркал та темними хромованими акцентами. До комплектації також входить електропривід багажника та темні 19-дюймові диски, що поєднуються з чорними гальмівними супортами Brembo.Якщо вам важко розгледіти новий колір та диски – ви не самотні. Genesis опублікували лише одне зернисте фото низької роздільної здатності, зроблене здалеку, ніби вони не хотіли, щоб ви розглядали автомобіль надто уважно.Кольоровий дизайн продовжується в салоні, який, на щастя, Genesis вирішили сфотографувати належним чином. Він прикрашений ексклюзивною шкірою Nappa кольору Ultramarine Blue з контрастними помаранчевими акцентами. Стильні сидіння доповнюються мікрофібровою замшевою оббивкою стелі, помаранчевими ременями безпеки та 12,3-дюймовим 3D цифровим приладовим щитком.Покупці також отримають підігрів та вентиляцію передніх сидінь, а також підігрів керма. До інших зручностей мають входити алюмінієві педалі, алюмінієві вставки та люк. Їх доповнять 10,25-дюймова мультимедійна система та 15-динамікова аудіосистема Lexicon premium.Автомобіль отримав твін-турбований 3,3-літровий двигун V6 потужністю 365 к.с. (272 кВт / 370 к.с.) та крутним моментом 376 lb-ft (509 Нм). Він поєднується з восьмиступінчастою автоматичною коробкою передач, яка може бути доповнена заднім або повним приводом.Що стосується продуктивності, G70 має електронно керовану спортивну підвіску. Вона має на 0,4 дюйма (10 мм) нижчу висоту дорожнього просвіту для “покращеної керованості та стабільності”.