/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F434%2F4c6f55b4d53825c37ae3792ba1ca1c2e.jpg)
Meta виграє антимонопольний суд
Після п'яти років Meta перемогла у позові Федеральної торгової комісії США (FTC) щодо придбання Instagram та WhatsApp.
У висновку суддя окружного суду США Джеймс Боасберг написав, що Федеральна торгова комісія (FTC) не довела, що Meta порушувала антимонопольне законодавство, коли купувала Instagram за 1 мільярд доларів у 2012 році та WhatsApp за 19 мільярдів доларів у 2014 році.
Федеральній торговій комісії (FTC) вдалося знайти докази того, що Meta, яка тоді називалася Facebook, була стурбована швидким зростанням Instagram та конкуренцією, яку він міг би створити.
«Один зі способів поглянути на це полягає в тому, що насправді ми купуємо час», – писав Марк Цукерберг у лютому 2012 року у внутрішніх електронних листах Facebook, які з’явилися під час випробування. «Навіть якщо з’являться нові конкуренти [sic], купівля Instagram, Path, Foursquare тощо зараз дасть нам рік або більше, щоб інтегрувати їхню динаміку, перш ніж хтось знову зможе наблизитися до їхнього масштабу».
Але суддя Боасберг не вирішував, чи діяла Meta як монополіст тоді, а радше, чи є вона монополією зараз. Боасберг вказав на такі додатки, як TikTok, як доказ того, що Meta має конкуренцію.
«Ландшафт, який існував лише п’ять років тому, коли Федеральна торгова комісія подала цей антимонопольний позов, помітно змінився», – написав Боасберг у своїй висновковій записці. «Хоча колись, можливо, мало сенс розділити додатки на окремі ринки соціальних мереж та соціальних медіа, ця стіна з того часу зруйнована».