/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F15%2F4f7eea6c379594ac71446a21916a6566.jpg)
Перший показ невеликого електричного кросовера Volkswagen, що вирішить долю бренду
Найменший електричний позашляховик Volkswagen покинув стіни концепт-студії та виїхав на громадські дороги. Шпигунські фотографи зробили перші знімки прототипа ID.Cross, демонструючи ранній вигляд субкомпактного електромобіля, який Volkswagen анонсував у вигляді концепту на автосалоні в Мюнхені у вересні. Незважаючи на камуфляж, серійна версія виглядає надзвичайно схожою на оригінальний концепт.Пропорції автомобіля майже повністю повторюють концепт. ID.Cross має короткі звиси, округлий ніс та трохи звужену задню частину, що відповідає ідеї «міського» розміру. Очікується, що серійна модель буде мати довжину близько 4160 мм, що робить її коротшою за Taos для американського ринку та розміщує в центрі класу субкомпактних електромобілів.Контури фар та задніх ліхтарів виглядають знайомими з автосалону в Мюнхені, натякаючи на нове сімейство світлодіодних панелей Volkswagen. Хоча їх не видно через камуфляж, три світні прямокутники, вбудовані в чорну стійку кузова концепту, також мають шанс з’явитися в серійній версії. Інтер’єр концепту, нагадувавший мобільну студію йоги, навряд чи збережеться без змін — не варто очікувати пастельного підсвічування чи текстур, натхненних дзен-садами, в базових комплектаціях. Однак остання архітектура компактного салону Volkswagen з більшим екраном інформаційно-розважальної системи та покращеними фізичними кнопками, ймовірно, буде використана.ID.Cross побудований на останній версії платформи MEB, адаптованій для нового покоління передньопривідних малих електромобілів, включаючи ID.Polo. Концепт пропонував однодвигунову установку потужністю близько 208 к.с., що є правдоподібною ціллю для серійної версії, хоча очікуються й менш потужні варіанти для поліпшення доступності. Volkswagen не називав розмір акумулятора для концепту, але заявив про запас ходу 261 милю за стандартом WLTP, що є надійним індикатором можливостей майбутньої моделі, яка дебютує в наступному році.Продажі в США ще не підтверджені, але в Європі ID.Cross коштуватиме від приблизно 28 000 євро, конкуруючи з іншими електричними кросоверами, такими як Kia EV2, Toyota Urban Cruiser, а також з моделями групи Volkswagen — Skoda Epiq та Cupra Raval.Запланований глобальний дебют ID.Cross наступного року може стати ключовим моментом для Volkswagen у боротьбі за частку ринку серед компактних електромобілів. З огляду на зростаючу конкуренцію з боку азійських виробників, успіх цієї моделі може значно вплинути на позиції бренда в європейському та потенційно глобальному сегменті. Інтеграція нових технологій та збереження доступної ціни будуть вирішальними факторами для залучення покупців, які шукають збалансований варіант для міського та заміського використання.