/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F434%2F9b91bdf9096f1a51205b7d7c0b246d71.jpg)
Розкриті технічні характеристики новітнього американського автономного літака S4-T, що працює на електриці
Американська компанія Joby Aviation оголосила про перший політ свого нового турбінно-електричного автономного літака S4-T вертикального зльоту та посадки. За словами розробників, це стало важливим кроком до впровадження гібридних VTOL-рішень для комерційних і оборонних замовників.
Оновлена конфігурація S4-T дозволить перевозити важчі вантажі та долати значно більші відстані, ніж поточна модель з повністю електричним приводом. Демонстраційний зразок призначений для виконання завдань, що потребують більшого радіуса дії, включно з розширеними маршрутами аеротаксі, військовими логістичними операціями, спостереженням і автономними місіями.
Перший політ гібридного VTOL відбувся лише через три місяці після того, як Joby представила концепцію апарата та оголосила про партнерство з оборонним підрядником L3Harris Technologies. Компанія L3Harris інтегрує на борт сенсори, комунікаційні системи та місійне обладнання для військових завдань — зокрема для логістики у складних умовах, автономного супроводу пілотованих платформ і підтримки на малих висотах.
Joby зазначила, що S4-T продовжить проходити наземні й льотні випробування, а у 2026 році братиме участь у серії демонстраційних місій для урядових клієнтів США. L3Harris підкреслила, що партнерство з Joby прискорює постачання безпілотних VTOL-платформ військовим операторам. Компанія також нагадала, що платформа Joby вже налічує понад 50 000 миль випробувальних польотів і перебуває на фінальному етапі сертифікації FAA, а система SuperPilot розробляється понад п’ять років.