/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F68%2F8ec0564c2663851cf48fed77d7980370.jpg)
Молочний альянс розширив лінійку фруктових йогуртів
Молочний альянс розширив лінійку фруктових йогуртів
Компанія «Молочний альянс» вивела на ринок два нові смаки лінійки густих йогуртів у стакані під ТМ «Яготинське».
Про це повідомляє пресслужба компанії.
Зокрема, асортимент бренду поповнили два яскраві літні смаки:
- «Вишня-черешня» — це ідеальний дует, де солодка нота черешні збалансована легкою та приємною кислинкою вишні. Це справжня класика в ніжному йогурті.
- «Лісові ягоди» — цей смак подарує концентровану свіжість і аромат літа, адже в ньому зібране найкраще з лісової галявини.
«Завдяки зручному формату стакана їх легко брати з собою в офіс, на навчання чи в дорогу. Нові продукти вже доступні для купівлі в торговельних мережах», — додали в компанії.
Загалом, окрім двох новинок, у лінійці густих йогуртів ТМ «Яготинське» представлені ще п’ять солодких йогуртів у стаканах: «Ананас», «Полуниця», «Чорниця», «Персик та сік маракуйї», «Вишня-злаки». Усі мають жирність 2,1%. Термін зберігання — 30 діб за температури +2...+6°С.
Для довідки: ГК «Молочний альянс» об'єднує Пирятинський і Баштанський сирзаводи, Золотоніський маслоробний комбінат, Яготинський маслозавод, філію «Яготинське для дітей». Підприємства холдингу виробляють молочну продукцію під торговими марками ТМ «Пирятин», «Славія», «Яготинське» і «Яготинське для дітей», «Хопси» та ін.