/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F209%2F0d37093adc37efc4c7d397452d694401.jpg)
У ВМС підтвердили інформацію про заборону електрокарам заїжджати на Кримський міст
Про це речник ВМС ЗСУ Дмитро Плетенчук поінформував у телеефірі, відповідаючи на питання, як росіяни переміщують техніку, якщо, зокрема, уражений залізничний пором, повідомляє кореспондент Укрінформу.
“Морська логістика зараз все ж таки працює, може не в тих об'ємах, як раніше, але є. Що стосується мосту, то все одно ті самі вантажівки військові, я впевнений, теж переміщують. Мова в пабліках лише йде про можливість заборони. Тобто, є такі чутки серед кримчан, що вантажівки не будуть пускати на місце. А щодо електрокарів, це вже інформація підтверджена”, - заявив Плетенчук.
Речник зазначив, що залізниця, яка проходить по окупованих територіях, звісно, має недоліки, тому що вона знаходиться ближче до лінії фронту.
“Я думаю, ви пам'ятаєте, було кілька уражень, здебільшого це були цистерни з пальним. І навіть тривалий час вони витратили на відновлення. Але, тим не менше, залізнична логістика завжди для росіян була основною, і це зрозуміло - це найдешевший спосіб найбільшу кількість вантажів переміщувати. Тому так, залізницю (вони - ред.) залишають”, - поінформував Плетенчук.
Відповідаючи на питання, хто тепер їздить по Кримському мосту, речник повідомив, що йдеться, у принципі, про нелегальних туристів.
“Фактично він (цей міст - ред.) зараз використовується здебільшого для того, щоб окупанти могли переміщуватися на територію нашого Криму або з неї. Хоча вони покладають немало сподівань і на залізницю, яку проклали з Ростова до Джанкоя по наших територіях, окупованих на Півдні - це Запорізька область, Херсонська, Донецька відповідно. Але тим не менш тоді виникає питання: який сенс узагалі був прибудовувати такого монстра, якщо вони не можуть ним користуватися повноцінно”, - сказав Плетенчук.
Він запевнив, що робота по об'єктах у Кримутриває постійно.
“Там періодично мають знищуватися ті засоби, які дозволяють протидіяти (українцям - ред.). Цей “тягништовхай” відбувається вже не перший рік на території Криму. І так само можу запевнити, триватиме і надалі, допоки ми зможемо наносити туди удари”, - зазначив речник.
Відповідаючи на питання про знищення у Криму вертольота Ка-27 і низки радіолокаційних систем, Плетенчук заявив, що перелічене обладнання є доволі штучним і складним, і тому, відповідно, такі втрати для росіян доволі суттєві.
“І підтягувати - звісно, вони можуть підтягувати (різне озброєння - ред.), тому що для них Крим залишається територією стратегічного значення. Там доволі багато військових об'єктів, і для них (росіян - ред.) саме їхнє місцезнаходження там, розміщення, зокрема аеродромів, має велике значення”, - пояснив речник ВМС ЗСУ.
Як повідомляв Укрінформ, спецпідрозділ Головного управління розвідки Міністерства оборони України “Примари” успішно уразив п'ять ворожих цілей у тимчасово окупованому Криму, зокрема корабельний багатофункціональний гелікоптер Ка-27 та чотири системи протиповітряної оборони.