Жінки кажуть, що охоплення постів на LinkedIn збільшується, якщо вдавати з себе чоловіків. Соцмережа заперечує
Дослідниці соціальних мереж провели низку експериментів в мережі LinkedIn і вважають, що алгоритми соцмереж упереджені до жінок. І що зміна статі,а а також використання певного лексикону, притаманного чоловікам, робить пости більш видимими та збільшує охоплення.
Про це повідомляє The Guardian.
Десятки жінок цього тижня приєдналися до колективного експерименту в LinkedIn після серії вірусних постів, які показали, що для деяких зміна статі на «чоловічу» підвищила їхню видимість у мережі.
Також додавання слів «рухатися», «трансформувати» та «прискорювати» також вплинуло на видимость їхніх постів.
Зростання залученості спонукало деяких припустити, що вбудований сексизм в алгоритмі LinkedIn означає, що чоловіки, які говорять жаргоном онлайн-бізнесу, більш помітні на його платформі.
Як і більшість великих платформ соціальних мереж, LinkedIn використовує алгоритм, щоб визначити, які пости він показує яким користувачам – підвищуючи рейтинг одних і знижуючи рейтинг інших.
Консультантка з соціальних мереж з Оксфорда Сімона Боннетт на початку цього тижня змінила свої займенники на «він/його» та своє ім’я на «Саймон Е» в LinkedIn.
Після цих змін вони отримала збільшення переглядів профілю на 1600% та збільшення показів на 1300%.
Меган Корніш, фахівець з комунікацій у технологічних компаніях у сфері психічного здоров'я, також розповіла, що почала експериментувати з налаштуваннями LinkedIn після того, як побачила, що її охоплення на платформі різко скоротилося на початку цього року.
Спочатку вона змінила свою стать на «чоловічу». Потім вона попросила ChatGPT переписати її профіль мовою, більш схожою на ту, яку використовують чоловіки, спираючись на допис у LinkedIn, який натякав, що платформа надає перевагу «агентським» словам, таким як «стратегічний», «лідер».
Нарешті, вона попросила ChatGPT переписати старі дописи кількамісячної давнини аналогічною мовою. Майже одразу охоплення Корніш у LinkedIn різко зросло, збільшившись на 415% за тиждень після того, як вона випробувала зміни. Вона написала допис про цей досвід, і він став вірусним, зібравши майже 5000 реакцій.
При цьому Касс Купер, авторка, яка пише про технології та алгоритми соціальних мереж, сказала, що вона змінила свою стать на «чоловічу», а потім свою расу на «білу» (Купер – чорношкіра). Загальним результатом, за її словами, стало зниження охоплення та залученості її профілю.
«Ми знаємо, що існує алгоритмічна упередженість, але дуже важко зрозуміти, як вона працює в конкретному випадку або чому», – сказала вона.
Експерименти були викликані численною кількістю публікацій, в яких описують зміни алгоритмів LinkedIn останніх місяців, які призвели до того, що жінки-творці, зокрема, мали значно меншу видимість. На початку цього року вже відбулася хвиля подібних неформальних експериментів, неформальних експериментів на початку цього року, в яких жінки та чоловіки в паралельних галузях публікували однаковий контент, і чоловіки отримали значно більший охоплення.
У своєму блозі LinkedIn визнав цю тенденцію, але заперечив сексизм і додав, що не враховує «демографічну інформацію» при визначенні того, хто отримує увагу. Натомість, за його словами, «сотні сигналів» впливають на те, як працює певний пост.
На фото: зображення з профілю Сімони Боннетт
«Зміна статі у вашому профілі не впливає на те, як ваш контент відображається в пошуку чи стрічці», – сказав речник.
Linkedin використовує систему штучного інтелекту для класифікації публікацій у своїй стрічці, вирішуючи, як їх поширювати, на основі їхнього контенту, а також професійної ідентичності та навичок автора публікації. За його словами, компанія регулярно оцінює свої алгоритми, включаючи «перевірки на наявність гендерної нерівності».
Речник LinkedIn припустив, що нещодавнє зниження охоплення певних користувачів пов'язане зі значно більшим обсягом контенту в мережі.
До 22-річчя з дня народження видання ми відновлюємо нашу Спільноту! Це коло активних людей, які хочуть та можуть фінансово підтримати наше видання, долучитися до генерування ідей та створення якісних матеріалів, просувати свідоме медіаспоживання і разом протистояти російській дезінформації.