/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F15%2Fa0ec568ab94ef90265d2499e925b7009.jpg)
Надувається бульбашка на ринку акумуляторів для електромобілів
Автовиробники останні роки активно вкладали кошти в електрифікацію своїх моделей, очікуючи стрімкого зростання попиту на електромобілі по всьому світу. Галузь інвестувала мільярди в будівництво нових заводів з виробництва акумуляторів, особливо в Північній Америці.Однак нові дослідження вказують на те, що значна частина цих потужностей може виявитися незатребуваною до кінця десятиліття.За даними AlixPartners, глобальні виробничі потужності для акумуляторів електромобілів у 2030 році можуть перевищувати попит приблизно втричі. Очікується, що в Північній Америці обсяги виробництва акумуляторів зростуть майже вчетверо.Багато виробників уже скорочують свої амбітні плани. Наприклад, Ford, який був одним із найактивніших інвесторів у виробництво акумуляторів у США, зменшив заплановані потужності на 35%. Компанія також призупинила виробництво електромобіля F-150 Lightning через падіння попиту.General Motors також змушена була внести корективи: було підтверджено звільнення 1550 працівників на заводах з виробництва акумуляторів, які вона експлуатує спільно з LG Energy Solution у штатах Огайо та Теннессі. Це пов’язано з повільнішим переходом на електромобілі та змінами в регуляторному середовищі.Panasonic, яка є основним постачальником для Tesla, також відчуває наслідки падіння попиту. Хоча компанія відкрила новий завод у Канзасі в липні, вона ще не оголосила, коли досягне повномасштабного виробництва. Раніше очікувалося, що це станеся до кінця 2026 фіскального року.У зв’язку з уповільненням продажів електромобілів у США деякі проекти були повністю скасовані. Наприклад, T1 Energy планувала побудувати завод акумуляторів у Джорджії, але відмовилася від цієї ідеї.