/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F9%2Fe148c97b0f2475f4e2c4df6657e406c9.png)
Школярі перестали розуміти навіть умову завдання: діти більше не вміють читати і рахувати
Українські школярі 6-8 класів стикаються із серйозними проблемами у навчанні, зокрема математики.
Як пояснив Андрій Міляника, заступник директора Львівського регіонального центру оцінювання якості освіти, головна причина полягає у слабких навичках вдумливого читання.
Діти часто розуміють умов завдань, але це впливає як успішність математики, а й інші предмети.
Дистанційне навчання також залишило свій відбиток. Воно значно знизило мотивацію до навчання і посилило проблеми, із якими діти стикалися ще початковій школі. Помилки та прогалини на ранніх етапах тільки накопичуються, створюючи серйозні прогалини у знаннях на старших етапах.
Міляніка наголошує, що у математиці всі теми взаємопов'язані. Якщо дитина не засвоїла базові поняття, це обов'язково ускладнить розуміння наступних тем. У результаті учень як відстає у математичних знаннях, а й втрачає упевненість у собі.
Проблема комплексна і потребує системного підходу. Важливо як поліпшувати навички читання, але мотивувати учнів навчання і підтримувати їх у кожному етапі. Тільки так можна забезпечити якісну освіту, яка допоможе школярам успішно розвиватись.
Раніше ми повідомляли, що діти точно не зрозуміють: у мережі шокували предмети другого класу.