/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F15%2F3d5e6b17a5f92643d9d607d86598b41c.jpg)
Автомобіль Mahindra для Формули Е виглядає більше як модель для Дакару, ніж для перегонів
Mahindra представила оновлену версію свого електричного позашляховика BE6, яка з’явилася через рік після дебюту моделі в Індії. Ця нова версія BE6 Formula E Edition відзначає постійну присутність бренду в чемпіонаті FIA Formula E, демонструючи низку дизайнерських змін.Коли більшість автовиробників випускають спеціальні версії, оновлення зазвичай обмежуються кольорами фарби, колесами або графікою. Mahindra пішла далі, змінивши форму окремих елементів кузова, щоб BE6 Formula E Edition виділявся не лише завдяки наклейкам.BE6 Formula E Edition отримав унікальний передній бампер, обрамлений круглими світлодіодними фарами та різко контурованими деталями. Новий захист днища та широке використання темного металевого обвісу роблять його схожим на ралійний автомобіль, а не на модель, натхненну формульними перегонами.Задній бампер також був перероблений, його доповнює подвійний спойлер. Крім того, вертикальні світлодіодні ліхтарі були прибрані для більш чистого вигляду.Позашляховик встановлений на нових 20-дюймових литих дисках, хоча Mahindra також пропонує звичний 19-дюймовий комплект від стандартного BE6. Уздовж профілю скляний дах і стійки прикрашені графікою в стилі автогонок, яка гармонійно контрастує з чотирма доступними кольорами кузова: Everest White, Firestorm Orange, Tango Red та Stealth Black.Повністю електричний позашляховик також отримав емблеми Formula E на передніх крилах та спеціальну маркіровку на лобовому склі. Салон поєднує чорну оббивку з вставками Firestorm Orange, ремені безпеки з брендом FIA, табличку з логотипом Formula E на приборній панелі та спеціальну анімацію при запуску.Обладнання є рясним: стандартна цифрова панель приладів, подвійна бездротова зарядка, аудіосистема Harman Kardon та комплекс систем ADAS.Спеціальна версія Formula E не отримала жодних оновлень у продуктивності порівняно з топовою версією BE6. Електродвигун, розташований ззаду, видає 282 к.с. (210 кВт / 286 к.с.) та 380 Нм крутного моменту, розганяючи позашляховик від 0 до 100 км/год за 6,7 секунди та до максимальної швидкості 202 км/год. Акумулятор ємністю 79 кВт·год забезпечує приблизно 500 км реального запасу ходу.Топова комплектація FE3 додає адаптивну підвіску як стандарт, роблячи її найбільш досконалою версією на сьогодні.Mahindra встановила ціну на BE6 Formula E Edition від ₹23,69 лакхів для FE2 та ₹24,49 лакхів для повністю укомплектованої FE3. На відміну від обмеженої серії Batman Edition, ця модель буде широко доступною, але лише в Індії. Замовлення відкриються 14 січня, а перші поставки очікуються до 14 лютого 2026 року.Для молодших шанувальників Mahindra планує випустити дитячий автомобіль BE6 Formula E Ride-On, який з’явиться у квітні 2026 року.Mahindra бере участь у Formula E з моменту заснування серії у 2014 році, здобувши п’ять перемог та 29 подіумів на сьогодні. Хоча чемпіонський титул залишається недосяжним, стабільність команди забезпечила їй місце на стартовій решітці наступної ери спорту, яка триватиме у поколінні GEN4 з сезону 2026–2027 років.Цей запуск спеціальної версії демонструє, як автовиробники використовують гоночні серії для популяризації своїх дорожніх моделей. Для Mahindra це також можливість підкреслити свій досвід у розробці електричних транспортних засобів, що стає особливо актуальним у контексті зростаючої конкуренції на ринку електромобілів. Обмеженість географії продажів цієї версії може свідчити про тестування ринкового попередження перед можливим глобальним розширенням.