/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F15%2F5ddf97694b6b23b5da26143a0b171675.jpg)
Перший вантажний електромобіль Ford замінює дизельну потужність на електричну міць
Ford представив свій перший серійний важкий електричний вантажівник F-Line E, призначений для європейського ринку. Ця модель доступна у двох основних конфігураціях: потужніша 6×2 та компактніша 4×2.Незважаючи на деяке уповільнення амбітних планів щодо електричних транспортних засобів, компанія Ford продовжує інвестувати в нові розробки. Першим серійним батарейним продуктом підрозділу Ford Truck став не легковий автомобіль, а спеціалізований електричний вантажівник F-Line E.Виробництво F-Line E здійснюватиметься під егідою Ford Otosan, а модель вперше буде представлена на виставці Solutrans у Франції у конфігураціях 4×2 та 6×2.Найбільша модель оснащена чотирма акумуляторами по 98 кВт·год нікель-марганець-кобальтового типу, що забезпечує сумарну ємність 392 кВт·год або 314 кВт·год корисної ємності. За словами Ford, цього достатньо для запасу ходу до 300 км.Потужність забезпечується одним електричним двигуном на задніх колесах: 415 к.с. та 1370 Нм крутного моменту в звичайному режимі, з можливістю підвищення до 523 к.с. та 2470 Нм. Модель 6×2 також підтримує пікову швидкість заряджання до 285 кВт.Менша версія 4×2 має три акумуляторні блоки сукупною ємністю 294 кВт·год або 235 кВт·год корисної ємності. Вона також обладнана менш потужним двигуном на 315 к.с. з піковим значенням до 389 к.с. Запас ходу цієї версії становить до 250 км, а пікова швидкість заряджання обмежена 213 кВт. Обидві моделі обмежені максимальною швидкістю 90 км/год.Ford Trucks позиціонує F-Line E як гнучку платформу, придатну для вантажних перевезень, муніципальних операцій та різних професійних застосувань, включаючи збір сміття. Модульна конструкція вантажівки дозволяє операторам адаптувати його під конкретні завдання без серйозних змін.Поряд з F-Line E Ford також представив оновлений F-Max на тій самій події. Ця значно більша модель оснащена модернізованим 12,7-літровим двигуном на 2025 рік, який обіцяє знизити витрати палива на 11%, що свідчить про те, що комерційний модельный ряд Ford ще не повністю перейшов на електрифікацію.Поява F-Line E демонструє, що виробники важкої техніки поступово адаптуються до вимог щодо зменшення викидів, пропонуючи рішення для міського та регіонального транспорту. Можливість вибору між електричною та дизельною версіями дозволяє компаніям гнучко підходити до оновлення парку, враховуючи інфраструктурні обмеження та економічні фактори.