/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F15%2F1aec38e6510a888d1863990ef9a363b2.jpg)
Століття 2026 розірвало стосунки з Toyota та виставило рахунок покупцям
Бренд Century остаточно утвердився як окремий ультралюксовий підрозділ Toyota, займаючи найвищу сходинку в ієрархії японського концерну, вище за Lexus. Хотя лінійка поповнилася позашляховиком, а незабаром з’явиться і купе, компанія не забула про представницький седан, який носить ім’я Century з 1967 року.Нинішнє покоління G60, представлене в 2018 році, залишалося практично незмінним. Тепер, через сім років, японський аналог Rolls-Royce Phantom отримує помірне, але важливе оновлення, зосереджене переважно на безпеці, що супроводжується помітним підвищенням ціни.Остання версія седана Century довжиною 5335 мм отримує найновіший комплекс безпеки Toyota Safety Sense, який вже впроваджений на більшості моделей бренду. До нових функцій належить вдосконалена система попередження про зіткнення з розширеним діапазоном виявлення автомобілів, пішоходів, велосипедистів та мотоциклів, яка тепер працює і на перехрестях.У салоні стандартним обладнанням тепер є 8-дюймовий екран мультимедійної системи. Він підтримує з’єднану навігацію, хоча його скромний розмір може здаватися навіть ностальгічним, враховуючи сучасні очікування від люксових автомобілів на 2026 рік.Крім цього, дизайн інтер’єру та екстер’єру залишився недоторканим. Немає нових матеріалів обробки або варіантів кольорів, а седан не отримав тоноване заднє скло, яке тепер доступне для позашляховика Century.Під капотом залишилася колишня самозаряджувана гібридна силова установка, запозичена у попереднього покоління Lexus LS 600h. Атмосферний 5,0-літровий двигун V8 та електродвигун разом розвивають 425 к.с., передаючи потужність на задню вісь через електромеханічну безступінчату трансмісію (eCVT).На відміну від позашляховика Century, і незважаючи на глобальні амбіції бренду, седан залишається ексклюзивним для японського ринку. Дещо вдосконалена модель коштує від 23 мільйонів єн (що еквівалентно приблизно 149 000 доларів за поточним курсом). Це на 2 920 000 єн (близько 19 000 доларів) дорожче за попередню версію. Проте він все ще дешевший, ніж позашляховик, який коштує від 27 мільйонів єн.Лінійка Century також надихнула на створення кількох рідкісних моделей, включаючи унікальний кабріолет, побудований для імператора, та високопродуктивний варіант GRMN, яким володіє особисто Акіо Тойода. Останній нещодавно з’явився на Japan Mobility Show 2025 року з дещо оновленою решіткою радіатора.Century GRMN відрізняється зниженою підвіскою, ексклюзивним дизайном коліс та непомітним обвісом з вуглепластика. Комплектація включає передній спліттер, пороги, задній дифузор та спойлер.Модель з індексом GR не представлена на офіційному сайті, хоча, безсумнівно, її можуть виготовити на замовлення, якщо клієнт зможе скористатися послугами «Century Meisters», які пропонують необмежені опції персоналізації та беруться за унікальні проекти.Оновлення Century, попри свою скромність, чітко демонструє стратегію Toyota: зберегти сакральний статус та ДНК моделі, водночас забезпечуючи їй необхідний мінімум сучасних технологій, перш за все в сфері безпеки. Різкий стрибок у ціні лише підкреслює ексклюзивність та позиціонування автомобіля як неприступного символу статусу, головним чином для внутрішнього ринку. Цікаво, що навіть у люксовому сегменті, де панує тенденція до електрифікації, Toyota зберігає перевірену гібридну V8-установку, роблячи ставку на надійність та плавність ходу, а не на останні тренди. Існування версії GRMN, фактично створеної для голови компанії, розкриває іншу, емоційну грань Century — це не лише офіційний лімузин, а й автомобіль, здатний викликати особисту прив’язаність.