/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F434%2F68b51ce5c4c54facff0859b6248114ca.png)
Adobe: Чорна п'ятниця встановила рекорд онлайн-витрат у 11,8 мільярда доларів в США
Американські споживачі витратили 11,8 мільярда доларів в Інтернеті в Чорну п'ятницю, згідно з даними Adobe Analytics , яка відстежує понад 1 трильйон відвідувань веб-сайтів роздрібної торгівлі в США.
Це новий рекорд, і це більше, ніж 10,8 мільярда доларів, витрачених на Чорну п'ятницю минулого року, повідомляє Adobe. З 10:00 до 14:00 онлайн-покупці нібито витрачали 12,5 мільйона доларів щохвилини. Forbes повідомляє , що Adobe заявила, що ці цифри показують, що Чорна п'ятниця стала «важливим моментом для електронної комерції, оскільки все більше покупців вирішують залишатися вдома та користуватися вигідними пропозиціями».
Компанія прогнозує, що Кіберпонеділок (який відбудеться через два дні, 1 грудня) буде ще масштабнішим, з витрачанням 14,2 мільярда доларів в Інтернеті, повідомляє Reuters .
Дані Чорної п'ятниці від таких компаній, як Adobe та Salesforce, можуть бути раннім показником ширших тенденцій святкових покупок. Adobe прогнозує загальні витрати на свята цього року в розмірі 253,4 мільярда доларів порівняно з 241,1 мільярда доларів у 2024 році.
Salesforce заявила, що у Чорну п'ятницю витрати на світовому ринку склали 79 мільярдів доларів, з яких 18 мільярдів доларів – у Сполучених Штатах, що на 6% та 3% більше, ніж минулого року. Але це зростання може бути пов'язане не стільки зі збільшенням споживчого попиту, скільки з вищими цінами – дані Salesforce також показують, що ціни зросли в середньому на 7%, тоді як обсяги замовлень знизилися на 1%.
І Adobe, і Salesforce стверджують, що бачать зростаючий вплив штучного інтелекту на святкові покупки. Наприклад, Salesforce повідомила , що між Днем подяки та Чорною п'ятницею штучний інтелект та агенти штучного інтелекту вплинули на світові продажі на суму 22 мільярди доларів, хоча незрозуміло, наскільки широко це визначається.
Дані менш чітко свідчать про те, як онлайн-тенденції порівнюються з особистими покупками у звичайних магазинах: RetailNext повідомив Forbes, що відвідуваність магазинів, здається, знизилася на 3,4% по всій країні, тоді як Pass_by повідомив, що відвідуваність пішоходів загалом зросла на 1,17%, а у універмагах – на ще вражаючі 7,9%.