/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F103%2Fe67a896e74fa5a1d9b734c5cbb9f15e9.png)
Audi повертає в лінійку потужні дизельні двигуни
Історія з Дизельгейтом, який прогримів у Європі майже 10 років тому і прискорив перехід автомобільної галузі на електрифікацію, вже вляглася і забулася. Тому компанія Audi вирішила частково відродити міць старої школи і знову оснащувати свої машини дизельними моторами, але з деякими змінами.
Повернути у виробництво планують двигун EA897, але з певними доробками та новим індексом EA897evo4. Фахівці Audi цей 3,0-літровий турбодвигун V6 доповнили м’якою гібридною системою та електричним компресором. Причому 48-вольтова надбудова в моделі поєднується з електроприводом компресора, встановленим після турбіни і інтеркулера.
Як розповіли в компанії, при різкому натисканні газу система направляє повітря на электрокомпрессор, він підвищує тиск наддуву і забезпечує повну відсутність турбоями. Відгук EA897evo4 порівняний з електромобілями аналогічної потужності. Віддача становить 295 к. с. і 580 Нм крутного моменту.
Зазначається, що викиди двигуна після модернізації стали нижче та покращився відклик. Першими отримають новий агрегат Audi Q5 і A6. У компанії розповіли, що витрата палива у Q5, оснащеного цим дизельним двигуном, буде варіюватися між 5,8 і 6,8 л/100 км, тоді як у A6 — від 5,3 до 6,1 л/100 км.
Ще одним важливим удосконаленням EA897evo4 стала можливість роботи на гидроочищенном мастилі, отриманому з кулінарного жиру або побічних продуктів сільського господарства. Всі нові авто, що зійшли з конвеєрів заводів Audi в Інгольштадті і Неккарзульме, будуть працювати на паливі HVO. Воно звичайно за ціною набагато дорожче стандартного дизеля, але і двигун від нього менше засмічується. До того ж у повітря при його згорянні викидається на 75-8% менше СО2.