/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F434%2F86fa1678924ebd2027d1be8b5d306bf9.jpg)
Чому компанію Apple назвали саме так: це не випадкове ім'я, а філософія
Сьогодні Apple – один із найбільш впізнаваних брендів на планеті, і його ім'я – важлива частина іміджу.
Ви коли-небудь дивилися на свій iPhone, iPad або Mac і замислювалися, чому Apple називається Еппл"? Це ім'я, безумовно, виділяє компанію серед конкурентів. Тоді як інші бренди звучать сухо і технічно (Microsoft, NVIDIA та ін.), "Яблуко" – слово живе і запам'ятовується.
Чи є в цій назві глибокий сенс, чи вона просто закріпилася в перші дні існування компанії, згадали у виданні SlashGear.
Назва народилася не з маркетингових презентацій – вона прийшла під час однієї з фрукторіанських дієт Стіва Джобса. Він тоді експериментував із фруктовою дієтою і буквально "жив" на яблуках.
Джобс повертався додому після візиту на яблуневу ферму і запропонував назвати компанію "Apple Computer". Як він сам говорив у біографії, слово "Apple" звучало для нього "весело, жваво і не лякало", що підходило для компанії, яка мріяла зробити комп'ютери доступними простим людям.
Щоправда, Стів Возняк, з яким Джобс разом заснували Apple, сприйняв це не одразу. Адже у гурту The Beatles уже був лейбл із майже тією ж назвою – Apple Corps, а такий збіг міг призвести до юридичних проблем. І ці побоювання пізніше підтвердилися – фірму звинуватили в порушенні торгової марки, і довелося заплатити компенсацію.
Проте інші, більш "технічні" назви, які фігурували на той час, на кшталт "Executex" або "Matrix Electronics" так і не прижилися - ні звучанням, ні філософією.
Телефонний довідник міг зіграти свою роль
Існують і більш прагматичні деталі цієї історії. Ідея полягала в тому, щоб обрати слово, яке в телефонному довіднику б виявилось вищим за Atari – реального конкурента того часу. І вивести компанію вперед серед конкурентів було практично безкоштовною рекламою.
Хоча телефонний довідник, можливо, зіграв свою роль, якщо зібрати всі ці чинники – простоту, дружність, філософію і трохи прагматичності – стає зрозуміло, чому "Apple" так міцно закріпилося у свідомості людей.
Сьогодні це – один із найбільш упізнаваних брендів на планеті, і його ім'я – важлива частина іміджу.