/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F434%2Fae335f284e2766fb56b87c7d4ce22f55.jpg)
Google посилює персоналізацію Gemini, але користувачів турбує збір даних
Головна особливість ШІ-помічника Google Gemini – глибока персоналізація, каже віце-президент Google Search Роббі Штайн. Проте не всім користувачам подобається, скільки даних про них збирає Google.
Gemini інтегрований у сервіси Google – Gmail, “Календар”, “Диск” та інші. Для персоналізації компанія використовує листи, документи, фото, історію місцезнаходжень і веб-переглядів. Тому відмежуватися від збору даних стає все складніше.
Google запевняє, що так ШІ стає кориснішим: він враховує уподобання людини й дає більш точні поради. Якщо користувач любить певні бренди, помічник рекомендуватиме їх частіше – і, на думку Штайна, це краще, ніж просто показувати популярні товари.
У налаштуваннях Gemini можна керувати тим, які дані дозволено використовувати. Компанія обіцяє дотримуватися політики конфіденційності, хоча деяку інформацію можуть читати співробітники, тому радять не зберігати там особисті відомості.
Чим більше даних збирає Google, тим менш зрозумілою стає межа конфіденційності. У майбутньому компанія хоче автоматично надсилати користувачам сповіщення про появу в продажу товарів, які їм можуть бути цікаві.