/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F52%2Fd064dc92fb63fc9e7899d8143763e5b1.jpg)
Компанія випустила дешевий електрокар, платити за який все одно доведеться роками
Що пропонує Perodua QV-E?
Компактний електромобіль Perodua QV-E, створений за підтримки Magna Steyr, зовні нагадує оновлений Tesla Model Y завдяки горизонтальній світловій смузі спереду та ззаду. Автомобіль розмірами близький до Nissan Juke та обладнаний переднім електродвигуном потужністю в 201 кінську силу із крутним моментом 285 ньютон-метрів, пише 24 Канал з посиланням на InsideEVs.
Розгін до 100 кілометрів за годину займає 7,5 секунди, що робить QV-E цілком придатним для щоденних поїздок. Літій-залізо-фосфатна батарея від китайського виробника CATL ємністю 52,5 кіловат-години забезпечує запас ходу близько 445 кілометрів, як обіцяє компанія.
Багато українців вважають, що кросовер повинен бути повнопривідним. Адже ми купуємо кросовер, щоб впевнено почуватись на дорозі за будь-яких дорожніх умов та погоди! В цьому сегменті хороший варіант – SUZUKI, де повний привід можливий навіть в базовій комплектації. SUZUKI S-CROSS оснащується системою ALLGRIP, яка має 4 режими роботи та дозволяє підлаштовуватися до будь-якого покриття.
Електрокросовер підтримує функцію vehicle-to-load, що дозволяє використовувати високовольтну батарею для живлення ноутбуків, інструментів та побутових приладів.
Perodua QV-E / Фото Perodua
Perodua QV-E / Фото Perodua
Perodua інвестувала майже 200 мільйонів доларів у розробку свого першого повноцінного електромобіля, а місцеве виробництво розпочнеться найближчим часом.
Початковий випуск обмежиться приблизно 500 автомобілями щомісяця, але до третього кварталу 2026 року компанія планує наростити виробництво до 3 тисяч одиниць.
Базова вартість становить 80 тисяч малайзійських рингітів, що еквівалентно близько 19,4 тисячі доларів.
Perodua QV-E / Фото Perodua
Perodua QV-E / Фото Perodua
Що ж не так?
Головна особливість полягає в тому, що покупців змушуватимуть укласти дев'ятирічний договір оренди батареї зі щомісячним платежем 275 рингітів (близько 67 доларів). За весь період це становить додаткові 7 236 доларів.
- З одного боку, це є прийнятною сумою за найдорожчий компонент електромобіля. Загальна вартість все одно буде нижчою, ніж автомобілі Tesla, а оплата по 67 доларів на місяць буде менш відчутною, ніж відразу віддати 7 236 доларів.
- З іншого боку, це дуже тривале зобов'язання, яке надовго "прив'яже" покупця до компанії. До того ж незрозуміло, як діяти в разі продажу машини.
Perodua QV-E / Фото Perodua
Perodua QV-E / Фото Perodua