/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F15%2Fbcd28393ea3027581dca877ab7fea7f0.jpg)
Porsche відроджує свої найяскравіші матеріали для сидінь, і вони виглядають неймовірно
Компанія Porsche Classic повернула до життя три культові матеріали для оббивки салонів: Pasha, Pepita та Tartan. Нова тканина точно відповідає оригіналам і відрізняється високою якістю. Це рішення стане справжнім подарунком для власників автомобілів, які цінують аутентичність та прагнуть до максимально точного відновлення своїх класичних моделей.Немногие автовиробники так шанобливо ставляться до своєї історії, як Porsche. Бренд регулярно випускає спеціальні серії та версії у спадковому дизайні. Хоча вони сильно різняться, багато сучасних моделей вже отримували оббивку у ретро-стилі. Це знайшло гарний відгук у ентузіастів, і тепер Porsche йде далі, офіційно «перевипустивши» тканини в патернах Pasha, Pepita та Tartan. Однак цього разу вони призначені не для нових автомобілів, а саме для реставрації класики.Така потреба зрозуміла, однак власники автомобілів часто стикалися з проблемами, оскільки багато імітацій на ринку були або зовсім непридатними для оббивки сидінь, або швидко втрачали свій вигляд. Саме відсутність якісних альтернатив змусила Porsche запропонувати власні, високоякісні версії. Компанія заявляє, що увага до якості поширюється не лише на відчуття від дотику та довговічність, але й на точність часто вкрай складних візерунків та кольорових комбінацій.«Нові» тканини вже доступні для замовлення онлайн та у дилерських центрах. Їх постачають у відрізах розміром 1,5 на 2 метри. Палітра включає широкий спектр кольорів і візерунків, а в майбутньому планується ще більше варіантів.Що стосується історії, Porsche вперше представив тканину Pepita ще в 1963 році. Її популярність за десятиліття до того зросли завдяки модельєру Крістіану Діору. Тканина Tartan з’явилася в 1974 році і спочатку була ексклюзивною для 911 Turbo. Візерунок Pasha, натхненний клітчастим прапорцем, дебютував у 1977 році і нещодавно повернувся в моделі 911 Spirit 70.Цей крок Porsche Classic чітко демонструє, як бренд вміє монетизувати свою спадщину, одночасно підтримуючи справжню культуру реставрації. Надання офіційних, сертифікованих матеріалів не лише полегшує життя колекціонерам, але й підвищує загальну цінність оригінальних автомобілів на ринку. Це свідчить про глибоке розуміння того, що для справжніх ентузіастів важливі навіть такі деталі, як точний відтінок нитки у сидінні. Подібні ініціативи також можуть стимулювати інтерес до більш старих моделей серед нових поколінь автолюбителів, показуючи, що класика – це не просто старий автомобіль, а жива історія, яку можна відчути на дотик.