Власники електромобілів у Каліфорнії тепер можуть отримати штраф у розмірі 490 доларів через нові правила дорожнього руху
Каліфорнія, яка довгий час була головним американським прихильником електромобілів, де екологічні ідеали та автомобільна культура існують пліч-о-пліч на сонячних шосе, припиняє спеціальний доступ для цих транспортних засобів. Протягом багатьох років штат пропонував стимули для водіїв, щоб вони пересідали на електрокари, від податкових пільг до особливих привілеїв на дорогах.Головним серед них було право їздити по смугах для автомобілів з високою заповненістю (HOV/carpool) наодинці, обходячи затори. Але ця ера тепер закінчилася.Більше 25 років штати мали право самостійно вирішувати, чи можуть водії електромобілів користуватися смугами для спільного користування, призначеними для транспортних засобів з принаймні одним пасажиром. Каліфорнія чітко заявила про свою позицію ще на початку. Вона пропонувала кваліфікованим водіям особливі наліпки «Clean Air Vehicle», які надавали необмежений доступ до цих швидкісних смуг навіть при поїздці наодинці.Все змінилося, коли адміністрація Трампа відмовилася продовжити федеральну авторизацію, яка підтримувала виняток для штату. Крайнім терміном було 1 жовтня, і після закінчення цього закону автоматичне право поодиноких електромобілів на рух по смугах carpool також припинилося.Дорожня патрульна служба Каліфорнії надала водіям 60-денний строк для коригування своїх звичок водіння та виїзду з цих смуг. Починаючи з 1 грудня, поліція тепер може виписувати штраф у розмірі 490 доларів.Це не дуже хороша новина для місцевих власників електромобілів. Деякі підозрюють, що виведення електрокарів з смуг carpool, які часто стоять порожніми в години пік, може ще більше погіршити ситуацію на деяких каліфорнійських автомагістралях.Президент клубу власників Tesla Silicon Valley, Джон Стрінгер, розповів газеті The Press Democrat, що доступ до смуги carpool економив йому близько 20 хвилин у кожну сторону під час щоденних поїздок на роботу — час, який тепер повертається до загального трафіку.У вересні конгресмен Марк ДеСолньє розкрив, що лобіював у Вашингтоні від імені водіїв електромобілів, намагаючись продовжити привілей ще на шість років через резолюцію Палати представників. Незважаючи на зусилля, пропозиція так і не дійшла до голосування.